نگاهی به معاملات دیروز و امروز تالار پتروشیمی؛

معامله دو محصول در قالب قراردادهای بلندمدت/ادامه رقابت در بازار پلی پروپیلن ها

معامله دو محصول در قالب قراردادهای بلندمدت/ادامه رقابت در بازار پلی پروپیلن ها

حجم معاملات محصولات پلیمری امروز ۱۱هزار و ۶۶تن رقم خورد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، حجم عرضه ها ۱۲ هزار و ۳۵۰ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۵۳ هزار و ۱۶ تن بود.

به این ترتیب درگروه پلی پروپیلن ها، پلی پروپیلن شیمیایی ZB۳۳۲Cنویدزرشیمی با ۱۴۷ تن عرضه ۶۵۹۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۳۵۲ تومان و نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۷۸۷ تومان رقم خورد.

همچنین پلی پروپیلن شیمیایی EP۴۴۰Lپلی پروپیلن جم با ۶۶۰ تن عرضه ۹۶۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۳۵۲ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۳۸۲ تومان بود.

پلی پروپیلن شیمیایی MR۲۳۰Cپتروشیمی مارون هم با ۴۴۰ تن عرضه ۱۸۶۳۴ تن تقاضا داشتف قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۳۵۲ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزارو ۳۹۰ تومان رقم خورد.

در همین حال پلی پروپیلن شیمیایی EP۴۴۰Gپلی پروپیلن جم وارد سیستم مچینگ شد.

در گروه پلی پروپیلن های نساجی هم اکثر کالاها با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

پلی پروپیلن نساجی ZH۵۵۰J نویدزرشیمی با ۲۱۰ تن عرضه ۸۶۱ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۸۳۵ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۹۷۳ تومان بود.

همچنین پلی پروپیلن نساجی RG۱۱۰۲XL رجال با ۳۹۹ تن عرضه ۱۴۹۱ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۸۳۵ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۹۶۸ تومان بود.

معامله پلی استایرن معمولی ۱۵۵۱ و پلی اتیلن ترفتالات بطری BG۸۲۵ در قالب قراردادهای بلندمدت

در همین حال روز گذشته پلی استایرن معمولی ۱۵۵۱ و پلی اتیلن ترفتالات بطری BG۸۲۵ در قالب قرادادهای بلندمدت عرضه و مورد معامله قرار گرفتند.

پلی اتیلن ترفتالات بطری BG۸۲۵پتروشیمی تندگویان در قالب قراردادهای بلندمدت با حجم ۳۳۰ تن و قیمت پایه ۴ هزار و ۱۰۷ تومان در بورس معامله شد.

همچنین ۲۵۰ تن پلی استایرن معمولی ۱۵۵۱ تخت جمشید پارس در قالب قراردادهای بلندمدت با قیمت ۴ هزار و ۹۳۲ تومان در بورس فروخته شد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا