مدیر قراردادهای آتی کارگزاری توسعه کشاورزی خبر داد:

برگزاری دوره آموزشی معاملات قراردادهای آتی سکه طلا

برگزاری دوره آموزشی معاملات قراردادهای آتی سکه طلا

دوره آموزشی آشنایی با مفاهیم و اصول معاملات آتی بورس کالا از سوی کارگزاری توسعه کشاورزی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه این هفته در محل این کارگزاری برگزار می شود.

فرزان سهرابی، مدیر قراردادهای آتی شرکت کارگزاری توسعه کشاورزی در گفت و گو با« پایگاه خبری بورس کالای ایران» گفت:اولین دوره آموزشی آشنایی با مفاهیم و اصول معاملات آتی در بورس کالا به ویژه معاملات سکه طلا روزهای سه شنبه و چهارشنبه این هفته در محل کارگزاری توسعه کشاورزی برگزار می شود.

وی افزود: دوره مقدماتی آموزش معاملات آتی با محورهایی همچون مشخصات قراردادهای آتی، فاکتورهای اساسی در قراردادهای آتی، ساختار مالی در قراردادهای آتی، روش های قیمت گذاری بر اساس مدل هزینه های کامل، روش های تحلیل ، ساختار نمودارها و مفاهیم مقدماتی روندها برگزار می شود و شرکت در این دوره ها برای عموم آزاد است.

وی ادامه داد: بعد از اتمام دوره مقدماتی و بعد از آمادگی کامل شرکت کنندگان، دوره پیشرفته آموزش معاملات آتی با استفاده از روش های تکنیکال و فاندامنتال برگزار می شود و معاملات آپشن (اختیار معامله) نیز در این دوره مورد آموزش قرار می گیرد.

سهرابی تصریح کرد: هدف از برگزاری این دوره آموزشی رشد آگاهی عموم، رونق معاملات آتی و پیش بینی نوسانات این بازار است؛ همچنین دوره های  آموزشی از این دست، موجب گسترش بازار، افزایش حجم معاملات و همچنین جذب مشتریان جدید به این بازار می شود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا