رئیس سازمان خصوصی سازی :

مقاومت‌ها، خصوصی‌سازی را کند کرده‌ است

مقاومت‌ها، خصوصی‌سازی را کند کرده‌ است

هیچ‌کس حق ندارد با اصل واگذاری‌ها مخالفت کند و بر این اساس این ادعاها که هر جا این اصل 44 اجرا شود، بیکاری یا رانت در پی دارد، غیرواقع است.

رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه مقاومتها در خصوصی سازی پر رنگ شده است گفت: در امر واگذاری ها، انرژی ما در حال هدر رفتن است و روند خصوصی سازی در کشور ما بسیار کند پیش می رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا) و به نقل از خبرگزاری تسنیم، پوری حسینی در برنامه گفتگوی 18:30 شبکه خبر با اشاره به مقاومتهای موجود بر سر راه اجرای خصوصی سازی در کشور گفت: هیچ‌کس حق ندارد با اصل واگذاری‌ها مخالفت کند و بر این اساس این ادعاها که هر جا این اصل 44 اجرا شود، بیکاری یا رانت در پی دارد، غیرواقع است.

رئیس سازمان خصوصی سازی افزود: بر این اساس در همایشی که چند هفته پیش برگزار کردیم اثبات شد که تعداد کارگران شاغل در شرکت‌های واگذار شده از 106 هزار نفر به 112 هزار رسیده است.

وی با اشاره به اینکه بهترین راه اطلاع‌رسانی در زمینه خصوصی‌سازی رسانه‌ها و افکار عمومی هستند اظهار داشت: هر چند معرفی افرادی که در مقابل اجرای خصوصی‌سازی مقاومت می‌کنند، برای ما مشکل نیست اما این کار راه حل مشکلات نخواهد بود.

پوری حسینی گفت: اگر کسی شبهه ای در زمینه واگذاری ها دارد باید به مراجع قانونی مراجعه و طرح دعوا کند، نه اینکه تنها یا ادعای بیهوده داشته باشد و یا در برابر اجرای خصوصی سازی مقاومت کند.

رئیس کل سازمان خصوصی سازی افزود: بر این اساس باید روسای قوای سه گانه، محکم پای خصوصی سازی بایستند.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا