رفع مشکل گشایش اعتبار اسنادی کارخانه فولاد راور

رفع مشکل گشایش اعتبار اسنادی کارخانه فولاد راور

دنیای معدن - رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اولویت استخدام کارخانه فولاد راور باید با نیرو های بومی این شهرستان باشد.

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی طی نامه ای به مدیرعامل کارخانه فولاد شهرستان راور ضمن تاکید براولویت استخدام این کارخانه با نیرو های بومی شهرستان راور خواستار تسریع در روند ساخت این کارخانه شد.

پورابراهیمی در این نامه آورده است: با عنایت به توافقات انجام شده در نشستی با موضوع حل مشکل LC (گشایش اعتبار) و نیز هماهنگی انجام شده جهت استخدام نیروی انسانی مورد نیاز کارخانه فولاد شهرستان راور به اطلاع می رساند با توجه به توافقات صورت گرفته مبنی بر در اولویت قرار گرفتن استخدام جوانان بومی شهرستان راور متاسفانه اعلام آگهی استخدام مذکور بر اساس توافق انجام شده نبوده است.

در بخش دیگری از این نامه پورابراهیمی تاکید کرده که استخدام نیرو های کارخانه فولاد شهرستان راور باید با اولویت جوانان بومی شهرستان راور باشد.

با توجه به مکاتبه انجام شده پورابراهیمی با مهندس کرمی مدیر کارخانه فولاد شهرستان راور و موافقت وی استخدام نیرو در این کارخانه با اولویت نیرو های بومی شهرستان راور انجام می شود.

همچنین با توجه به پی گیری های انجام شده در خصوص موضوع ساخت پروژه کارخانه فولاد شهرستان راور گشایش خط اعتباری LC (ال سی) برای خریداری ماشین الات این کارخانه توسط بانک تجارت صورت گرفته است واز ابتدای سال آینده در سال ۹۷ کارخانه فولاد شهرستان راور در فاز نخست با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن و اشتغالزایی برای ۲۰۰ نفر کار خود را شروع خواهد کرد.

انتهای پیام/ی

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا