مهندس عتيقي مدير مجتمع گل گهر :

‏همدلي و هماهنگي مجموعه رمز موفقيت

‏همدلي و هماهنگي مجموعه رمز موفقيت

گروه معادن >سنگ آهن - مهندس ايمان عتيقي بعنوان مدير مجتمع گل گهر موفقيت هاي اخير كسب شده را در راستاي پياده سازي سياستهاي اقتصاد مقاومتي دانسته و همدلي و هماهنگي مجموعه را دليل اصلي نيل به اين سياستها عنوان مي نمايند. ايشان خاطرنشان مي‌کند كه اصول 24 گانه سياستهاي اقتصاد مقاومتي به خوبي درك شده و به مديران مياني انتقال داده شده است و مديران مياني نيز اين سياستها را به مجموعه هاي تحت نظر خود تفهيم نموده اند.

به گزارش ماین نیوز، نتيجه درك اين سياستها به اين امر منجر شده است كه كارخانجات گندله سازي با ركوردزني و توليد بيش از ظرفيت اسمي، كشور را از واردات گندله بي نياز نموده و اين همان اصل اقتصاد مقاومتي با مفهوم افزايش توليد در كالاهاي وارداتي با هدف جلوگيري از خروج ارز از كشور بوده است. ايشان همچنين به كاهش مصرف انرژي ( آب ، برق و گاز) در واحدهاي توليدي اشاره نموده و ذكر نمودند كه با مجموعه اقدامات مهندسي بعمل آمده ميزان مصرف انرژي به ازاي هر تن محصول توليدي در سال 95 در مقايسه با سالهاي قبل كاهش يافته و اين رويكرد در سال 96 هم ادامه خواهد يافت و اين نيز يكي از اقدامات ديگر در راستاي سياستهاي اقتصاد مقاومتي بوده است.

‏رويكرد استفاده از نيروي بومي
مهندس ایمان عتيقي شهرستان سيرجان را به عنوان يكي از مهدهاي نخبگان كشور ذكر نموده و كسب رتبه يك كنكور تجربي توسط اقاي قاسمي در سال جاري را گواه اين موضوع ذكر مي نمايند و مي افزايند كه استفاده از نيروي بومي در خطوط توليدي و طرحهاي توسعه بعنوان يك استراتژي برد-برد براي شهرستان سيرجان و شركت گل گهر خواهد بود چراكه استفاده از نيروي بومي علاوه براينكه منجر به اشتغالزايي در شهرستان مي گردد ، از سوي ديگر منجر به اين خواهد شد كه شركت گل گهر دغدغه ترك كار كه توسط نيروهاي غيربومي پس از مدتي رخ ميدهد را نداشته باشد و ساير هزينه هاي مرتبط با نيروي انساني كاهش يابد.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا