ایمیدرو و دانشگاه آزاد اسلامی تفاهم نامه همکاری علمی و پژوهشی امضا می کنند

ایمیدرو و دانشگاه آزاد اسلامی تفاهم نامه همکاری علمی و پژوهشی امضا می کنند

گروه معادن - ایمیدرو و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب فردا 5 شهریور تفاهم نامه همکاری علمی و پژوهشی در حوزه معادن و صنایع معدنی امضا می کنند.

به گزارش ماین نیوز، این تفاهم نامه همکاری بین مهدی کرباسیان رییس هیات عامل ایمیدرو و بهروز دانشیان رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب در زمینه ایجاد همکاری پایدار بین ایمیدرو و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب و استفاده متقابل از امکانات و ظرفیت های آموزشی و پژوهشی امضا می شود.

هدف از امضای این تفاهم نامه ایجاد همکاری علمی و پژوهشی درحوزه معادن و صنایع معدنی و جهت بخشیدن به پایان نامه های کارشناسی ارشد و رساله های دکتری برای رفع مشکل های صنعت معدنکاری و قراردادن دانش و تجربه در کنار یکدیگر عنوان شده است.

مدت زمان اعتبار این تفاهم نامه همکاری علمی و پژوهشی 3 سال بوده و طی این مدت ایمیدرو اولویت طرح های پژوهشی ، نیازهای دوره های آموزشی مدیران و کارکنان سازمان و واحدهای تابعه را به دانشگاه ارائه داده و در خصوص دسترسی به اطلاعات وآزمایشگاه ها و امکانات پژوهشی با اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب در پروژه های مورد نیاز سازمان همکاری می کند.

براساس این تفاهم نامه همکاری، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب نیز متعهد می شود که طرح های پژوهشی و پایان نامه ها و رساله های دانشجویی را در جهت اولویت های پژوهشی ایمیدرو هدایت کرده و دوره های آموزشی کوتاه مدت و میان مدت مورد نیاز ایمیدرو را برگزار کند.

همچنین دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب با امضای این تفاهم نامه همکاری، تمامی اطلاعات کتابخانه ای،آزمایشگاه ها،کارگاه ها و مدارک علمی مورد نیاز را در اختیار ایمیدرو قرار داده و در نیازسنجی پژوهشی ایمیدرو همکاری می کند.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا