حسابرسی نشده منتشر شد؛

نگاهی بر پرتفوی یک ماهه "دسبحا"

نگاهی بر پرتفوی یک ماهه

شرکت گروه دارویی سبحان در دوره یک ماهه منتهی به 31 مرداد ماه 96 تنها خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و سهام هیچ شرکتی را واگذار نکرد.

 

شرکت گروه دارویی سبحان صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاریها در دوره یک ماهه منتهی به 31 مرداد ماه 96 را حسابرسی نشده و با سرمایه یک هزار و 375 میلیارد ریال منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، شرکت گروه دارویی سبحان با انتشار صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاریها دوره یک ماهه منتهی به 31 مرداد ماه 96 بصورت حسابرسی نشده، اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل یک هزار و 950 میلیارد و 744 میلیون ریال و ارزش بازار معادل 9 هزار و 550 میلیارد و 550 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی دوره یک ماهه یاد شده معادل 136 میلیارد و 8 میلیون ریال افزایش یافت و در پایان دوره به مبلغ دو هزار و 86 میلیارد و 752 میلیون ریال رسید.

در حالی که ارزش بازار آن با کاهش معادل 16 میلیارد و 731 میلیون ریال معادل 9 هزار و 533 میلیارد و 819 میلیون ریال اعلام شد.

این شرکت در دوره یک ماهه یاد شده هیچ سهم بورسی را واگذار نکرد. در حالی که تعدادی از سهام بورسی را با بهای تمام شده معادل 136 میلیارد و 8 میلیون ریال خریداری کرد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا