ادامه فروش خودروی اقساطی در روز تعطیل/ثبت نام 110هزار متقاضی تا روز پنجم اجرای طرح

ادامه فروش خودروی اقساطی در روز تعطیل/ثبت نام 110هزار متقاضی تا روز پنجم اجرای طرح

اقتصاد > صنعت - باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: ثبت نام ایران خودرو و سایپا تا عصر روز پنجم اجرای طرح وام 25میلیون تومانی خودرو به بیش از 110 هزار نفر رسید.

در اطلاعیه ای که گروه خودروسازی سایپا دو روز پیش صادر کرد، مقرر شد تمام نمایندگی های این شرکت در سراسر کشور روز جمعه 22 آبان نیز نسبت به فروش و ثبت نام خودرو اقدام کنند و گروه صنعتی ایران خودرو هم طی اطلاعیه ای تاکید کرد که روز جمعه این هفته، نمایندگی منتخب این گروه در سراسر کشور فعال خواهند بود.

مطابق آخرین آمار ایران خودرو تا ظهر امروز حدود 53 هزار ثبت نام اولیه را انجام داده اند.

بر اساس این گزارش پژو405، پژو 206 و سمند در لیست پر فروش‌ترین محصولات این شرکت قرار دارند.

شرکت سایپا نیز در پنجمین روز اجرای طرح وام 25 میلیون تومانی 57هزار و 844 خودرو را فروخته, این شرکت تاکنون 31هزار و 719 دستگاه پراید, 11هزار و 554 دستگاه تیبا, 8هزار و 193 دستگاه تندر و 5هزار و 284 دستگاه وانت نیسان را به فروش رسانده است.

براساس این گزارش شورای پول و اعتبار در جلسه 28 مهرماه سال جاری، در راستای تحقق اهداف دولت تدبیر و امید، ایجاد تحرک بیشتر در اقتصاد ملی، حمایت از تولید کنندگان داخلی و ایجاد فضای رقابتی بین آنها، اعطای تسهیلات به بنگاه های تولیدی و خودروسازان و سازندگان ماشین آلات کشاورزی را از طریق پرداخت تسهیلات بانکی تصویب کرد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا