طی پنجمین ماه سال؛

"وبشهر" تنها فروشنده بود

شرکت توسعه صنایع بهشهر در دوره یک ماهه منتهی به 31 مرداد ماه 96 تنها فروشنده سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری های خود سودی کسب نکرد.

 

شرکت توسعه صنایع بهشهر صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاریها در دوره یک ماهه منتهی به 31 مرداد ماه 96 را با سرمایه ثبت شده 7 هزار و 21 میلیارد و 2 میلیون ریال به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، شرکت توسعه صنایع بهشهر در ابتدای دوره یک ماهه منتهی به پایان مرداد ماه امسال تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 4 هزار و 159 میلیارد و 865 میلیون ریال و ارزش بازار معادل 3 هزار و 608 میلیارد و 579 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام این شرکت در دوره یک ماهه یاد شده تغییری نکرد؛ در حالیکه ارزش بازار این شرکت طی همین دوره معادل 465 میلیارد و 183 میلیون ریال کاهش یافت و در پایان دوره معادل 3 هزار و 143 میلیارد و 396 میلیون ریال محاسبه شد.

"وبشهر" در دوره یک ماهه منتهی به 31 مرداد ماه 96 تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 290 میلیون ریال به همان مبلغ واگذار کرد و از این بابت سودی کسب نکرد.

این شرکت در دوره یک ماهه یاد شده خریدار سهام هیچ شرکت بورسی نبود.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا