پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت بازگشت آزادگان به میهن اسلامی

پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت بازگشت آزادگان به میهن اسلامی

دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی طی پیامی، 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشت.

در پی، متن این پیام را مشاهده می فرمایید.

 
      بسم رب الشهدا و الصدیقین

   
« یک آسمان پرنده ی عاشق، از گرد راه باز رسیدند، با بال های روشنی از نور، وقت پگاه باز رسیدند»...

26 مرداد را یادآور بازگشت پیروزمندانه اسرای هشت سال جنگ تحمیلی، آزادگان غیور، شهیدان زنده تاریخ معاصر کشور، صابرانی از جنس یوسف می دانیم که به کنعان مشتاق و منتظر، به دامان مام میهن بازگشتند... آنان، اسناد زنده هشت سال دفاع مقدس و گوهرهای گرانبهایی هستند که نه تنها از خاکریزهای بلند دشمن دژخیم گذر کردند بلکه سال ها در زندان های رژیم بعثی از جوانی ، آسایش و سلامت خود گذشتند تا حقیقت ایستادگی و نام، یاد و راه ارزشمند شهدا زنده بماند... فضیلتی که کمتر از شهادت نیست.

 
بزرگ مردانی که امام راحل، حضرت امام خمینی (ره) پیش از پیوستن به لقاالله، نگرانی و محبت خود را در پیامی پدرانه برایشان به یادگار گذاشت:«اگر روزي اسراء برگشتند و من نبودم، سلام مرا به آنها برسانيد و بگوييد خميني در فكرتان بود»

 
ملت ایران هرگز پایداری آزادگان عزیر را از یاد نخواهند برد ؛ ایران اسلامی، امنیت، آرامش، اعتلا و اقتدار امروز خود را وامدار رشادت، صبر، تحمل و استقامت این بزرگواران است.

 
به فرمایش مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای: « مسأله اسارت طولانی این ملت به نوبه خود امتحان دیگری بود كه ملت ما با موفقیت آن را به انجام رسانده و اسرای ما همانند ملت ایران از خود آزاد مردی نشان دادند و سرانجام با موفقیت و سرافرازی به وطن بازگشتند. شما در دوران اسارت ، شرایط سختی را گذراندید ، اما در عین حال با حفظ دین و اعتقادات و دلبستگی خود به اسلام، امام و انقلاب موجب افتخار و آبرومندی ملت خود در برابر دشمن شدید.»

 
خانواده بانک کشاورزی معتقد است گام برداشتن در راه خدمت رسانی و شکوفایی ایران ، تلاش در جبهه تدبیر و توسعه و مقاومت در سنگر اقتصادی، ادای دینی کوچک به پایمردی و ازخودگذشتگی آزادگان، ایثارگران و شهدای معزز انقلاب اسلامی است .

 
از درگاه خداوند متعال برای عزیزان آزاده، تندرستی و سربلندی و برای خود و همکارانم، توفیق ادامه راه غرورآفرین این بزرگواران و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی را مسئلت دارم.

 
مرتضی شهیدزاده
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا