طی مراسم روز گذشته؛

نفرات برگزیده نخستین جشنواره بورس و رسانه معرفی شدند

نفرات برگزیده نخستین جشنواره بورس و رسانه معرفی شدند

روز گذشته، 23 مرداد 1396 نخستین جشنواره بورس و رسانه با حضور روسای سابق و رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، دبیر کل سابق سازمان کارگزاران بورس اوراق بهادار تهران، مدیران بازار سرمایه و خبرنگاران این حوزه در هتل لاله برگزار شد.

 

نخستین جشنواره بورس و رسانه با هدف تقویت زمینه‌های اطلاع‌رسانی مناسب برای افزایش سواد مالی جامعه، ارتقای فرهنگ سرمایه‌گذاری بر پایه ارزشهای اسلامی - ایرانی در کشور، تجلیل از نقش خبرنگاران در نقادی و هم‌افزایی حوزه‌های مالی و سرمایه‌ای کشور، افزایش نقش رسانه‌ها در جامعه پذیری شهروندان در عرصه‌های گوناگون مالی و سرمایه‌ای و ارتقای سواد مالی جامعه و فرهنگ‌سازی در زمینه بازار سرمایه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، روز گذشته، 23 مرداد 1396 نخستین جشنواره بورس و رسانه با حضور روسای سابق و رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، دبیر کل سابق سازمان کارگزاران بورس اوراق بهادار تهران، مدیران بازار سرمایه و خبرنگاران این حوزه در هتل لاله برگزار شد.

در این رویداد 130 خبرنگار و نویسنده بازار سرمایه اقدام به ارسال بیش از 500 اثر کردند که پس از داوری، برترین ها معرفی شدند.

در پایان این جشنواره از برترین‌های این جشنواره با اهدای تندیس، لوح تقدیر و هدیه تقدیر شد.

این جشنواره در قالب سه بخش "رسانه‌های مکتوب و دیجیتال" (روزنامه‌ها، نشریات ادواری، خبرگزاری‌ها و سایت های خبری – تحلیلی) شامل خبر، گزارش، گفت‌وگو، تیتر و یادداشت، مقاله و سرمقاله؛ "رسانه‌های دیداری و شنیداری" و "جایزه ویژه" جشنواره با موضوع «اقتصاد مقاومتی» برگزار شد.

در محور رسانه های مکتوب و دیجیتال، در زیر محور "خبر"، هیات داوران اثری را شایسته تقدیر ندانستند.

در همین محور، در زیر محور "تیتر"، سودابه کیوانفر از بورس نیوز، سارا علیاری از سیاست روز و الهام حدادی از هفته نامه بورس جایگاه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در زیر محور "یادداشت مقاله و سرمقاله"، محمد صفری از تجارت فردا در رتبه نخست، علی طهماسبی از تجارت فردا و فاطمه اسماعیلی از دنیای اقتصاد در رتبه دوم و علیرضا باغانی از عصر ایران در رتبه سوم قرار گرفتند.

در زیرمحور "گزارش"، نفرات دوم و سوم عبارت بودند از: مجتبی کاوه از پرونده نیوز و علی رضایی زاده از بورس پرس. در این بخش هیات داوران اثری را شایسته رتبه اول ندانست.

در آخرین زیر محور این بخش با عنوان "گفتگو"، سایه فتحی از تجارت فردا، محبوبه مغانی از بورس امروز و محمد امین صالحی از هفته نامه بورس در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند. همچنین در این بخش، علی اصغر حیدری از هفته نامه بورس مورد تقدیر قرار گرفت.

در محور ویژه، مهدی حاجی‌وند از تسنیم، هادی مومنی از جهان صنعت و مصومه طاهرخانی از ماهنامه بورس شایسته تقدیر شدند.

در محور دیداری و شنیداری این جشنواره، سامان کجوری از پرس تی وی در رتبه نخست قرار گرفت. جایگاه دوم به محمد رضایی و رضوان باصفا از خبرگزاری صدا و سیما اختصاص یافت و در رتبه سوم سیده مریم نجبایی از رادیو خبر و حمیده سلطانی از رادیو اقتصاد قرار گرفتند. همچنین مجید مغاری از شبکه سه، شایسته تقدیر معرفی شد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا