در سومین هفته مرداد ماه رقم خورد؛

معامله ۴۱۳ هزار تن انواع محصول در بورس کالای ایران

معامله ۴۱۳ هزار تن انواع محصول در بورس کالای ایران

طی هفته منتهی به ۱۹ مرداد ماه، حدود ۴۱۳ هزار و ۸۲۲ تن انواع کالا به ارزش نزدیک به ۸ هزار و ۶۶۴ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، در هفته سوم مرداد ماه، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۱۴۷ هزار و ۳۱۰ تن انواع کالا به ارزش ۴ هزار و ۱۵۹ میلیارد ریال معامله شد.​در این تالار ۳ هزار و ۹۸۰ تن آلومینیوم، ۱۳۹ هزار و ۴۵۲ تن فولاد، ۳ هزار و ۷۳۵ تن مس، ۱۴۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۳ تن کنسانتره فلزات گرانبها از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۲۱۸ هزار و ۳۹۰ تن انواع کالا به ارزش ۳ هزار و ۸۹۵ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۶۲ هزار و ۴۷ تن قیر، ۵۶ هزار و ۶۲۲ تن مواد پلیمری، ۶۰ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۴ هزار و ۴۰۰ تن لوب کات، ۱۹ هزار و ۴۸۲ تن مواد شیمیایی، ۳ هزار و ۵۳۶ تن گوگرد، یک هزار و ۱۷۳ تن روغن پایه و اسلاک واکس، ۶۰۰ تن سلاپس وکس ۳۰ تن گازها و خوراک ها  و ۵۰۰ تن عایق رطوبتی خریداری شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در سومین هفته مرداد ماه، شاهد معامله ۴۵ هزار و ۲۰۵ تن انواع کالا به ارزش نزدیک به ۵۵۸ میلیارد ریال بود؛ در این تالار داد و ستد ۸ هزار و ۲۶۲ تن جو دامی، ۲۶ هزار و ۹۵۳ تن گندم، ۸ هزار و ۲۲۵ تن شکر سفید، ۹۵۰ تن ذرت، ۴۵۰ تن کنجاله ها، ۱۰۰ تن روغن خام و ۲۶۶ هزار قطعه جوجه یک روزه مشاهده شد.

لازم به ذکر است در هفته ای که گذشت و در بازار فرعی بورس کالای ایران، ۹۰۰ تن پتاس (کلرید پتاسیم)، ۲۰۰ تن سولفات آمونیوم، ۹۱ تن ضایعات فلزی، ۲۲۵ تن کنسانتره فسفات، هزار  و ۵۰۰ ورق گرم ضخامت ۲  و همچنین۸۵۰ کیلوگرم بشکه خالی داد و ستد شد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا