ثبت نام بیش از 52 هزار دستگاه خودرو توسط سایپا تا ظهر جمعه

ثبت نام بیش از 52 هزار دستگاه خودرو توسط سایپا تا ظهر جمعه

پس از گذشت 5 روز از آغاز طرح خرید خودروهای صفر کیلومتر با استفاده از تسهیلات 25 میلیون تومانی، تا ظهر امروز (جمعه) گروه خودروسازی سایپا 52 هزار و 127 دستگاه به فروش رسانده است.

در این مدت سایپا برای فروش 28 هزار و 569 پراید ثبت نام کرده و در مجموع 10 هزار و 389 خودرو تیبا نیز توسط نمایندگی های این گروه در سراسر کشور به فروش رسیده است.
گروه خودروسازی سایپا پس از 5 روز برای فروش 7 هزار و 406 دستگاه تندر و پارس تندر ثبت نام کرده و در این مدت 4 هزار و 768 نیسان وانت در نمایندگی های سایپا به فروش رفته و مابقی به سایر محصولات پروه خودروسازی سایپا اختصاص دارد.
در اطلاعیه ای که گروه خودروسازی سایپا دو روز پیش صادر کرد، مقرر شد تمام نمایندگی های این شرکت در سراسر کشور روز جمعه نیز نسبت به فروش و ثبت نام خودرو اقدام کنند و گروه صنعتی ایران خودرو هم طی اطلاعیه ای تاکید کرد که روز جمعه این هفته، نمایندگی منتخب این گروه در سراسر کشور فعال خواهند بود.
بر اساس این گزارش تا ظهر روز دیروز و طی 4 روز، گروه خودروسازی سایپا و ایران خودرو در مجموع 86 هزار و 400 خودرو ثبت نام کرده بودند و پیش بینی می شود با ثبت نام روز جمعه فروش این خودروساز کشور از مرز 110 هزار خودرو فراتر رود.
پس از گذشته 4 روز از طرح خرید خودرو با تسهیلات بانکی، 47 هزار و 730 دستگاه خودرو از گروه صنعتی ایران خودرو و 38 هزار و 600 خودرو متعلق به گروه خودروسازی سایپا برای خرید در نمایندگی های این دو خودرو ساز به فروش رسید.
یادآور می شود، شورای پول و اعتبار در جلسه 28 مهرماه سال جاری، در راستای تحقق اهداف دولت تدبیر و امید، ایجاد تحرک بیشتر در اقتصاد ملی، حمایت از تولید کنندگان داخلی و ایجاد فضای رقابتی بین آنها، اعطای تسهیلات به بنگاه های تولیدی و خودروسازان و سازندگان ماشین آلات کشاورزی را از طریق پرداخت تسهیلات بانکی تصویب کرد که متعاقب خرید خودرو با تسهیلات 25 میلیون تومانی و طرح خرید کالاهای بادوام با تسهیلات 10 میلیون تومانی با استقبال زیادی مواجه شد.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا