مدیر عامل پالایشگاه تبریز توضیح داد:

تاثیر توافق‌ ۱.۶ میلیارد یورویی" شبریز" بر تعدیل سود

تاثیر توافق‌ ۱.۶ میلیارد یورویی

در حالی نماد پالایشگاه تبریز از 18 تیر به دلیل پیش بینی درآمد هر سهم متوقف است که این شرکت سود هر سهم سال مالی اسفند جاری را با 169 درصد افزایش از 256 به 688 ریال رساند.


پالایشگاه تبریز بعد از توافق‌نامه پروژه ۱.۶ میلیارد یورویی و تعدیل ۱۶۹ درصدی سود ، توضیحاتی درباره اثر این توافق داد و آماده بازگشت به بورس شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، در حالی نماد پالایشگاه تبریز از 18 تیر به دلیل پیش بینی درآمد هر سهم متوقف است که این شرکت سود هر سهم سال مالی اسفند جاری را با 169 درصد افزایش از 256 به 688 ریال رساند.

همچنین "شبریز" هفته پیش شاهد امضاء توافق‌نامه همکاری با کنسرسیومی متشکل از شرکت‌های مهندسی و ساخت اسکی (skec) کره جنوبی و طراحی و ساختمان نفت از ایران برای پروژه ۱.۶ میلیارد یورویی بود که با هدف تبدیل نفت کوره به فرآورده‌های با ارزش بالاتر و طبق استاندارد یورو ۵ بوده و قرار است طی ۴۸ ماه نفت کوره این شرکت از ۲۰ به کمتر از دو درصد کاهش یافته وکیفیت فرآورده‌هایی چون بنزین، گازوئیل، تاسیسات گوگردزدایی ارتقا یابد.

با این شرایط ، غلامرضا باقری دیزج مدیرعامل این شرکت 388 میلیارد تومانی در خصوص توافق نامه ارتقای کیفی محصولات توضیحاتی ارائه داد تا "شبریز" آماده بازگشت به بورس شود.

 
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا