طی 6 ماه گذشته؛

"وغدیر" از پیش بینی هایش جا ماند

شرکت سرمایه گذاری غدیر در دوره شش ماهه نخست سال مالی 96 مبلغ 56 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت و به 27 درصد از پیش بینی هایش رسید.

 

شرکت سرمایه گذاری غدیر پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 30 آذر ماه 96 را حسابرسی شده و با سرمایه 72 هزار میلیارد ریال منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، شرکت سرمایه گذاری غدیر پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 30 آذر ماه 96 را مبلغ 205 ریال برآورد و اعلام کرده است طی نیمه نخست سال مالی 96 مبلغ 56 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت و معادل 27 درصد از پیش بینی هایش را محقق کرد.

این رقم در مقایسه با دوره شش ماهه سال قبل معادل 3 درصد کاهش داشت.

"وغدیر" دلایل تغییر اطلاعات پیش بینی سال مالی 96 (حسابرسی شده) نسبت به اطلاعیه پیشین را به شرح زیر منتشر کرد:

با توجه به ماهیت فعالیت شرکت سرمایه گذاری غدیر بخش عمده سود حاصل از سرمایه گذاری ها، ناشی از شناسایی سود سهام نقدی شرکت های سرمایه پذیر است و این درآمد ها با توجه به تاریخ سال مالی شرکت های سرمایه پذیر و برگزاری مجامع آن شرکت ها مهم و تاثیر گذار است که در کل در سه ماهه آخر سال مالی شرکت سرمایه گذاری غدیر شناسایی و در دفاتر ثبت خواهد شد.

با توجه به برگزاری مجامع برخی از شرکت ها ی بورسی و اخذ اطلاعات مربوط به EPS , DPS مربوط به این شرکت ها از طریق آخرین اطلاعیه های منتشر شده از سامانه کدال، مبلغ پیش بینی سود نقدی این شرکت ها در صورت نیاز تعدیل شده است.

سایر شرکت های بورسی، بر اساس آخرین پیش بینی تعدیل یافته آنها که از طریق سامانه کدال اطلاع رسانی شده است مورد بررسی و در صورت نیاز تعدیل شده است ( شرکت های با سال مالی 31 شهریورماه 1395).

سایر شرکت های غیر بورسی که در کل دوره مالی آن شرکت ها 31 شهریور ماه 1396 است مورد بررسی و در صورت نیاز تعدیلات لازم صورت پذیرفته است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا