از سوی انتشارت بورس؛

"زمان سنجی بازار" منتشر شد

"زمان سنجی بازار"، نشان می دهد چرا زمان سنجی بازار یک استراتژی سرمایه گذاری برتر در بازارهای نزولی است و چگونه این موضوع می تواند احساسات و هیجانات سرمایه گذاران را از معادله سرمایه گذاری حذف یا حداقل کند تا اثر آن ها را به کمترین میزان ممکن برساند.

 

زمان سنجی بازار، یک الگو و استراتژی سرمایه گذاری است که مقابل استراتژی سرمایه گذاری خرید و نگهداری قرار می گیرد. این الگو با بهره گیری ترکیبی از تحلیل بنیادین و تکنیکال قصد دارد تا یک مدل پویای سرمایه گذاری را معرفی کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، زمان سنجی بازار به نگارش علی بشیر پور، ابراهیم صابر و حسین محسنی نشان می دهد چرا زمان سنجی بازار یک استراتژی سرمایه گذاری برتر در بازارهای نزولی است و چگونه این موضوع می تواند احساسات و هیجانات سرمایه گذاران را از معادله سرمایه گذاری حذف یا حداقل کند تا اثر آن ها را به کمترین میزان ممکن برساند.

زمان سنجی بازار را می‌توان به صورت اتخاذ تصمیمات سرمایه گذاری با یک استراتژی معاملاتی مکانیکی که یک یا چند اندیکاتور یا استراتژی اثبات شده تعریف کرد.

هدف از یک سیستم زمان سنجی بازار موفق، سرمایه گذاری در بازار در طول روندهای صعودی و قرار گرفتن در وضعیت نقدی (یا موقعیت فروش) در طول روندهای نزولی، به ویژه در طول بازارهای خرسی وحشی است.

فصول پنجگانه زمان سنجی بازار عبارت است از:

فصل اول نخست؛ "مفهوم زمان سنجی بازار" مشتمل بر موضوعاتی همچون زمان سنجی بازار چیست؟، زیان های بازار خرسی و متخصصان زمان سنجی است.

فصل دوم؛ "استراتژی ها و تکنیک های زمان سنجی بازار" در برگیرنده استراتژی بهترین شش ماه و زمان سنجی براساس گزارش های مهم است.

فصل سوم؛ "کاربردهای زمان سنجی بازار" به زمان سنجی سهام انفرادی، جستجوی پایین ترین قیمت، زمان سنجی بازارهای خارجی، معایب صندوق سرمایه گذاری قابل معامله مدیریت شونده، بررسی تاثیرات ارزها و تقسیم بندی زمان سنجی جهان خود می پردازد.

فصل چهارم؛ "زمان سنجی و بخشهای اقتصادی" مشتمل بر تعریف زمان سنجی بخشی، تشریح روند کلی، تحلیل مولفه ها و اجزای شاخص و شاخص های اقتصادی است.

فصل پنجم؛ "چرخه های تجاری و تحلیل بازار" دربرگیرنده چرخه های تجاری: تعاریف و مفاهیم، زمان سنجی و تحلیل بین بازاری و استراتژی خروج است.

علاقه‌مندان می‌توانند زمان سنجی بازار را با مراجعه به فروشگاه انتشارات بورس واقع در تهران میدان ونک، خیابان ملاصدرا، پلاک 25، تلفن: 88648192 یا از سایت بورس پاب تهیه کنند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا