مدیرسرمایه گذاری پتروشیمی ملی صنایع پتروشیمی:

سرمایه گذاری های جدید در صنعت پتروشیمی با مشارکت ۳ شرکت اروپایی

سرمایه گذاری های جدید در صنعت پتروشیمی با مشارکت ۳ شرکت اروپایی

پس از برجام 10 میلیارد دلار تفاهمنامه سرمایه گذاری مستقیم خارجی در صنعت پتروشیمی ‌با کشورهای اروپایی و آسیای شرقی امضا شد که به‌زودی بخشی از آن مربوط به شرکت‌های معتبر اروپایی، به امضای قرارداد نهایی و جذب در این صنعت منجر می شود.

مدیر سرمایه گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: با نهایی شدن مذاکرات در آینده نزدیک، ۵ میلیارد دلار سرمایه گذاری جدید در صنعت پتروشیمی با مشارکت ۳ شرکت اروپایی جذب می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا) و به نقل از وزارت نفت، حسین علیمراد اظهار داشت: پس از برجام 10 میلیارد دلار تفاهمنامه سرمایه گذاری مستقیم خارجی در صنعت پتروشیمی ‌با کشورهای اروپایی و آسیای شرقی امضا شد که به‌زودی بخشی از آن مربوط به شرکت‌های معتبر اروپایی، به امضای قرارداد نهایی و جذب در این صنعت منجر می شود.

وی تصریح کرد: در چند هفته گذشته روند مذاکره با این شرکت‌ها وارد مرحله جدید شده و ورود سرمایه گذاری‌ های جدید به طرح‌های توسعه‌ای صنعت پتروشیمی ایران در حال تحقق است.

علیمراد با تاکید بر اینکه بازگشت سرمایه در صنعت پتروشیمی ایران تضمین و تایید شده، گفت: با نهایی شدن مذاکرات و فراهم ساختن شرایط لازم، در آینده نزدیک 5 میلیارد دلار سرمایه گذاری جدید در صنعت پتروشیمی با مشارکت 3 شرکت اروپایی جذب می شود.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا