حسن زاده در گفت‌وگو با ماین نیوز مطرح کرد:

۲۰ سال حضور موفق آسفالت طوس در چادرملو

۲۰ سال حضور موفق آسفالت طوس در چادرملو

گروه معادن >سنگ آهن - نماینده و مدیر خطوط فرآوری کنسانتره شرکت آسفالت طوس معتقد است: برای افزایش تولید باید توقف‌ها کم شده و سنگ‌‌ها نیز مطابق با طراحی‌های انجام شده وارد خطوط تولید شوند.

محمدعلی حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ماین نیوز درباره حضور شرکت آسفالت طوس در شرکت چادرملو گفت: این شرکت حدود ۲۰ سال است که در خطوط چادرملو فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به حضور پیمانکاران در چادرملو افزود: پیمانکار تولید، سود و ... را در نظر گرفته و سپس وارد کار می‌شود. در این شرایط است که انگیزه برای حضور ایجاد می‌شود. کارفرما کار را به پیمانکار می‌دهد تا بهره‌وری را افزایش پیدا کند.

حسن‌زاده با بیان اینکه ۲۰ سال است در خطوط چادرملو فعالیت می‌کند، اظهار کرد: در ابتدا خطوط ۱، ۲ و ۳ بودند، در ادامه خط ۴ و سپس در طرح توسعه‌ای دیگر خط ۵ راه‌اندازی شد.

به گفته نماینده و مدیر خطوط فرآوری کنسانتره شرکت آسفالت طوس، این شرکت بطورکلی در معدن و کارخانه حدود ۲۰۰۰ پرسنل در اختیار دارد که بیش از ۱۰۰۰ نفر آنها در خطوط، تعمیرات و سایت صنعتی و مابقی در خط معدن مشغول به کار هستند.

حسن‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا شرکت آسفالت طوس در بخش فرآوری سنگ‌آهن از تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده می‌کند یا همچنان متدهای قدیمی بکار می‌رود، تصریح کرد: این شرکت با متدهای روز پیش‌ می‌رود. فناوری‌های روز دنیا از سوی شرکت بکار گرفته می‌شود.

وی اضافه کرد: در حوزه قطعات و تجهیزات بکار رفته در خطوط چادرملو نیز با شرکت‌های سازنده داخلی همکاری می‌کنیم.

نماینده و مدیر خطوط فرآوری کنسانتره شرکت آسفالت طوس درباره مشکلات موجود در خطوط اظهار کرد: برای افزایش تولید باید تعمیرات به موقع انجام شود. همچنین اگر کارخانه برای یک سنگ بخصوصی طراحی شده ‌است سعی شود همان سنگ و با همان ویژگی‌ها وارد خطوط شود. بطورکلی باید توقف کم شده و سنگ نیز مطابق با طراحی‌های انجام شده وارد خطوط تولید شود.

بحث آموزش یکی از موضوعات مهمی است که باید از سوی شرکت‌ها صورت بگیرد، حسن‌زاده درباره اقدامات آسفالت طوس در این زمینه افزود: دوره‌های مختلف و کلاس‌های متفاوت آموزشی در برنامه‌های شرکت قرار دارد. برگزاری این دوره‌ها در افزایش راندمان کارهای فنی موثر بوده و کارگران و کارمندان نیز با وظایف خود آشنا می‌شوند. از سوی دیگر برگزاری این دوره‌ها، در حوزه ایمنی تاثیر‌گذار بوده و حوادث را کاهش می‌دهد.

وی با اشاره وضعیت چادرملو اظهار کرد: نتیجه کار چادرملو و تولید بالا در این مجتمع حاکی از آن است که چادرملو در وضعیت مناسبی قرار دارد.


گفت‌وگو از علیرضا جعفری نژاد
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا