فاز اول فولاد ازنا چه زمانی به بهره‌برداری می‌رسد؟

فاز اول فولاد ازنا چه زمانی به بهره‌برداری می‌رسد؟

مجوز ساخت کارخانه فولاد ازنا در سال ۸۱ صادر و سه تا چهار سال بعد عملیات ساخت آن شروع شد اما هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.

 

بخشی از طولانی شدن ساخت این کارخانه به تحریم‌های ناجوانمردانه بازمی‌گردد که مانع ورود قطعات شده بود. از فصل پاییز سال گذشته عملیات نصب ماشین‌آلات این مجتمع آغاز شده و وعده افتتاح آن از زبان مسئولان با زمان‌های مختلف شنیده شده است.
این در حالیست که مدیرعامل مجتمع فولاد ازنا در کارگروه ستاد تسهیل استان از مشکلات زیرساختی ازجمله گاز، آب و برق گلایه کرده بود.
مجید کیان‌پور نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت این پروژه به ایسنا گفت: کارهای زیرساختی در حال اجراست و دستگاه‌های دولتی موظف به برطرف کردن مشکلات این مجتمع هستند.
وی با اشاره به مشکلات سر راه این پروژه تصریح کرد: در حال پیگیری برای رفع مشکلات هستیم و جلسات زیادی در این خصوص برگزار شده است. عملیات نصب تجهیزات این کارخانه همچنان فعال بوده و حدود ۲۰۰ نیرو در این زمینه مشغول به فعالیت هستند.
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد: مجتمع فولاد ازنا نهایتاً تا پایان سال آتی به بهره‌برداری برسد.

 

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا