مدیر عامل کانون بازنشستگان ذوب آهن:

دولت به بازنشستگان فولاد ۳۰ هزار میلیارد تومان بدهکار است

دولت به بازنشستگان فولاد ۳۰ هزار میلیارد تومان بدهکار است

گروه صنایع معدنی >فولاد - مدیر عامل کانون بازنشستگان ذوب آهن گفت: دولت به بازنشستگان فولاد ۳۰ هزار میلیارد تومان بدهکار است.

به گزارش ماین نیوز، مجتبی احمدی اظهار داشت: دولت به بازنشستگان فولاد بدهکار است و این در حالی است که نمی‌خواهد از زیر دین و بدهکاری خودش نسبت به بازنشستگان خارج شود.

وی با بیان اینکه بازنشستگان فولاد از این وضعیت بسیار نابسامان خارج نمی‌شوند تا دولت بدهکاریش را به این مجموعه بدهد، ادامه داد: بدهی دولت بالای٣٠ هزار میلیارد تومان است.

مدیر عامل کانون بازنشستگان ذوب آهن تصریح کرد: اکنون راهی جز پرداخت به موقع حقوق و سامان دادن به وضعیت درمان بازنشستگان فولاد نیست.

وی با اشاره به اینکه مطالبات قانونی بازنشستگان متناسب سازی آنها با بازنشستگان فعلی و اجرای تبصره٥ ماده ١٠٩ آئین نامه مورد عمل است، گفت: در این راستا باید بازنشستگان قدیم با بازنشستگان جدید همسان سازی شوند.

احمدی اعلام کرد: ٨٦ هزار نفر بازنشسته فولاد در سخت ترین شرایط در محیط های آلوده و بیماری زا برای کشور افتخار آفریدند اما دولت نسبت به آنها اندک توجهی نمی کند.

وی گفت: دولت از کسورات بازنشستگان استفاده کامل در توسعه کشور و تأسیس یا ترمیم واحدهای فولادی کرده اما مجموعه بازنشستگان را در فضای پر از ابهام و استرس و آینده ای نامعلوم نگاه داشته است.

مدیر عامل کانون بازنشستگان ذوب آهن گفت: بیشتر بازنشستگان به دلیل کار و فعالیت در فضاهای کاری بسیار آلوده بیمار و نیازمند درمان هستند که دولت کمترین توجهی به این امر مهم نمی کند.

وی اضافه کرد: در حال حاضرحقوق تیرماه بازنشستگان فولاد را خزانه داری کل وزارت اقتصاد و دارایی پرداخت نمی کند.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا