گشایش خط اعتباری ال سی برای خرید ماشین آلات پروژه کارخانه فولاد راور

گشایش خط اعتباری ال سی برای خرید ماشین آلات پروژه کارخانه فولاد راور

دنیای معدن -نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از گشایش خط اعتباری ال سی توسط بانک تجارت برای خریداری ماشین آلات پروژه کارخانه فولاد شهرستان راور خبر داد.

محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی دیروز شنبه، 14 مرداد در ارتباط با آخرین وضعیت کارخانه فولاد شهرستان راور گفت: با توجه به پیگیری های انجام شده در ارتباط با موضوع ساخت پروژه کارخانه فولاد شهرستان راور، گشایش خط اعتباری ال سی برای خریداری ماشین آلات این کارخانه توسط بانک تجارت صورت گرفته است و در حال حاضر عملیات سالن تولید این مجموعه ۹۸ درصد پیشرفت داشته و در حال اتمام است.
وی با اشاره به ساخت بیش از 20 درصد تجهیزات پروژه فولاد راور افزود: این پروژه دارای دو خط تولید است که هر کدام با ظرفیت ۳۵ هزار تن بوده و در حال حاضر کار راه اندازی دو خط این مجموعه در دست اجراست و خط سوم نیز در ادامه افتتاح خواهد شد که در مجموع ظرفیت این کارخانه در فاز اول به ۱۰۰ هزار تن می رسد.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با پایان فاز اول کارخانه فولاد شهرستان راور، عملیات ساخت فاز دوم این مجموعه با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن آغاز می شود که جمعا این کارخانه ۲۰۰ هزار تن آهن اسفنجی تولید خواهد کرد و حمل و نصب ماشین آلات این مجموعه حداکثر تا شش ماه دیگر انجام و ابتدای سال آینده کارخانه فولاد شهرستان راور در فاز نخست با ظرفیت 100 هزار تن کار خود را آغاز می کند.
پورابراهیمی تأکید کرد: با اجرای فاز نخست کارخانه فولاد شهرستان راور زمینه اشتغال برای ۲۰۰ نیروی تخصصی نیز فراهم می شود که اولویت با مردم شهرستان راور است و به زودی آگهی استخدام آن توسط شرکت اعلام می شود.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا