مدیرکل صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت،معدن وتجارت:

تمام تولیدکنندگان می توانند در طرح خرید کالای ایرانی شرکت کنند

تمام تولیدکنندگان می توانند در طرح خرید کالای ایرانی شرکت کنند

مدیر کل صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت،معدن وتجارت گفت: هیچ محدودیتی از طرف این وزارتخانه برای مشارکت تولید کنندگان در طرح خرید کالای ایرانی وجود ندارد.

به گزارش ایرنا از شبکه تولید و تجارت ایران(شاتا)؛ گلناز نصرالهی افزود: در نامه ای به انجمن ها و تشکلهای اعلام کرده ایم همه تولید کنندگان می توانند در این طرح مشارکت داشته باشند.
وی گفت:استقبال تولید کنندگان از این طرح بسیار خوب بوده است و روزانه درخواستهای از واحدهای تولیدی می رسد که درمدت زمان کوتاهی بررسی ودرصورت داشتن شرایط به فهرست اضافه می شود.
نصرالهی تصریح کرد: در بخش فرش ماشینی تاکنون 14 شرکت در طرح کارت اعتباری 10 میلیونی مشارکت کرده اند و درخواستهای دیگری نیز به این دفتر رسیده است که پس از بررسی به این فهرست اضافه خواهد شد.
مدیر کل صنایع نساجی و پوشاک تاکید کرد:هیچ تبعیضی در انتخاب تولیدکنندگان در این طرح وجود ندارد و در اطلاعیه رسمی این وزارتخانه نیز ، اعلام شده که همه تولیدکنندگان با مراجعه به پورتال وزارتخانه می توانند در این طرح مشارکت کنند.
وی اظهارداشت: این طرح برای حمایت از تولید داخل تدوین شد و با مشارکت وزارت صنعت،معدن و تجارت ،بانک مرکزی و همراهی و همکاری انجمن ها،تشکلها و تولیدکنندگان بخش خصوصی اجرایی شد.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا