دبیر اولین جشنواره بورس و رسانه خبر داد:

شروع فرآیند داوری نخستین جشنواره "بورس و رسانه"

شروع فرآیند داوری نخستین جشنواره

یاسر فلاح مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار در رابطه با شروع فرآیند داوری نخستین جشنواره "بورس و رسانه" گفت: حدود 500اثر از ١٢٥ خبرنگار و تحلیل‌گر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که این آثار پس از آماده سازی و تفکیک موضوعی، از فردا توسط دوران، ارزیابی و بررسی می شود.


با پایان یافتن مهلت شرکت در جشنواره "بورس و رسانه"، انتخاب آثار برگزیده توسط هیات داوران جشنواره آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازر سرمایه "سنا" ، یاسر فلاح مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در این رابطه گفت: حدود 500اثر از ١٢٥ خبرنگار و تحلیل‌گر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که این آثار پس از آماده سازی و تفکیک موضوعی، از فردا توسط دوران، ارزیابی و بررسی می شود.

دبیر اولین جشنواره "بورس و رسانه" از دکتر حسین عبده تبریزی‌، دکتر اکبر نصرالهی، محسن ایلچی، علیرضا کتابدار، و سعید مستشار به عنوان داوران جشنواره نام برد و افزود: مراسم پایانی جشنواره با معرفی نفرات برگزیده دوشنبه 23 مرداد ماه برگزار می‌شود.

یاسر فلاح در خصوص بخش‌های اولین جشنواره "بورس و رسانه" نیز اظهار داشت: این جشنواره در سه بخش رسانه های مکتوب، رسانه های دیداری و شنیداری و بخش ویژه، میزبان آثار خبرنگاران، تحلیلگران و نویسندگان بازار سرمایه است.

وی افزود: بخش ویژه این جشنواره با موضوع اقتصاد مقاومتی، نگاه موشکافانه و کارشناسی به نقش بازار سرمایه و بورس در تحقق این شعار خواهد داشت.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار، تصریح کرد: در اولین جشنواره "بورس و رسانه" رسانه‌های مکتوب و دیجیتال شامل روزنامه‌ها، نشریات ادواری، خبرگزاری‌ها و سایت های خبری –تحلیلی و همچنین بخش رسانه‌های دیداری و شنیداری شامل برنامه های رادیویی و تلویزیونی شرکت دارند.

دبیر اولین جشنواره "بورس و رسانه" ادامه داد: این جشنواره در آستانه پنجاهمین سال فعالیت بازار سرمایه در ایران و با تقارن روز خبرنگار، در راستای افزایش سطح همکاری با رسانه های مکتوب، دیداری و شنیداری و همچنین قدردانی از تلاش و همت فعالان عرصه رسانه برگزار می‌شود.

مشاور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در پایان تاکید کرد: تلاش خواهیم کرد برای گسترش فرهنگ سرمایه گذاری در بازار سرمایه و توسعه سواد مالی، همکاری موثری با همه رسانه ها و همچنین خبرنگاران محلی و منطقه ای داشته باشیم.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا