روحانی مشتری ایرباس شد

روحانی مشتری ایرباس شد

حسن روحانی رئیس جمهور در پاسخ به سوال خبرنگاران شبکه فرانس دو و یورو 1 که پرسیدند، " شما ایرباس خریداری خواهید کرد؟ ایرباس هواپیمای خوبی است، "گفت: ما از شرکت های بزرگ و به ویژه ایرباس خرید خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، حسن روحانی رئیس جمهور در پاسخ به مجری شبکه فرانس دو از سفر آتی وی به فرانسه که پرسید: " آیا در این سفر قراردادهایی در زمینه هوایی،  خودرو ، محصولات غذایی کشاورزی منعقد خواهد شد؟ آیا چنین قصدی  وجود  دارد؟ آیا با شرایط جدید در ایران، فرانسه و شرکت های فرانسوی جایی در این کشور دارند و مورد استقبال قرار می گیرند؟" گفت: پیش از سفر من در زمینه های حمل و نقل، کشاورزی، صنعت و به ویژه خودرو و همچنین در زمینه حمل و نقل و از سرگیری پروازها بین دو کشور مذاکراتی انجام شده است. در جریان سفر من که چند روز دیگر انجام خواهد گرفت، ما توافقنامه هایی منعقد خواهیم کرد که مبنایی برای توافقات تجاری قرار خواهند گرفت.

مجری پرسید: شما ایرباس خریداری خواهید کرد؟ ایرباس هواپیمای خوبی است.

روحانی پاسخ داد: شرکت هایی چون ایرباس، بوئینگ و سایر شرکت های بزرگ به ما هواپیما می فروشند. شرکت های بزرگ و به ویژه ایرباس در ایران حضور دارند و ما از شرکت های بزرگ و به ویژه ایرباس خرید خواهیم کرد.

انتهای پیام/

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا