سرمایه گذاری مهرگان تامین پارس دریافت کرد:

پنج جایزه ملی در جشنواره انتشارات روابط عمومی ها

پنج جایزه ملی در جشنواره انتشارات روابط عمومی ها

در دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی های کشور، که از سوی انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار شد، رتبه های برتر از میان بیش از ۱۸۰۰ اثر ۱۵۰ سازمان و شرکت در ۲۷ شاخه فعالیتی، انتخاب شده اند.


شرکت سرمایه گذاری مهرگان تامین پارس در دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی های کشور، تندیس و لوح تقدیر دریافت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، هیات داوران این جشنواره، روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سرمایه گذاری مهرگان تامین پارس را در 5 بخش «‌پوستر»، «عکس»، «تبلیغات مکتوب»، «مصاحبه» و «تیتر» برگزیده اعلام کرد.   

در این جشنواره که از سوی انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار شد، رتبه های برتر  از میان بیش از ۱۸۰۰  اثر  ۱۵۰ سازمان و شرکت در ۲۷ شاخه فعالیتی، انتخاب شده اند.

این جشنواره با همت انجمن متخصصان حوزه روابط عمومی و با همکاری دانشگاه‌ها، روابط عمومی وزارت‌خانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی در دو بخش رقابتی و آموزشی و دو گروه تهرانی و استانی در مرکز همایش‌های خانه هنرمندان ایران، برگزار شد.

شرکت مهرگان تامین پارس(وابسته به سرمایه گذاری ساتا) در سال 86 تاسیس شده و سال گذشته با تغییر موضوع فعالیت به عنوان یک نهاد مالی نزد سازمان بورس و اوارق بهادار به ثبت رسید.

یادآور می شود دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی عصر روز شنبه ۳۱ تیر با اهدای جوایز به روابط عمومی‌های برتر به کار خود پایان داد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا