حسابرسی شده منتشر شد؛

انتشار عملکرد شش ماهه "پردیس"

انتشار عملکرد شش ماهه

شرکت سرمایه گذاری پردیس در دوره شش ماهه نخست سال مالی منتهی به 30 آذر ماه 96 مبلغ پنج میلیارد و 767 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 6 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت. این رقم در مقایسه با دوره مشابه سال مالی 95 معادل 138 ریال کاهش سود به ازای هر سهم داشته است.

 

شرکت سرمایه گذاری پردیس اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای 6 ماهه منتهی به 31 خرداد ماه 96 را حسابرسی شده و با سرمایه یک هزار میلیارد ریال منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، شرکت سرمایه گذاری پردیس در نیمه نخست سال مالی 96 مبلغ پنج میلیارد و 767 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 6 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت که معادل 138 ریال کاهش را نسبت به دوره مشابه در سال 95 نشان می دهد.

"پردیس" در دوره شش ماهه یاد شده مبلغ 83 میلیارد و 158 میلیون ریال سود انباشته در حسابهای خود منظور کرد که در مقایسه با شش ماهه نخست سال مالی 95 معادل 54 درصد کاهش داشت.

یادآوری می شود، این شرکت در شش ماهه نخست سال مالی 95 مبلغ 144 میلیارد و 334 میلیون ریال سود خالص داشت و بر این اساس مبلغ 144 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا