شایعه بانک خصوصی معروف تکذیب شد/ معاون حقوقی بورس : سلب صلاحیت مدیر عامل مطرح نیست

شایعه بانک خصوصی معروف تکذیب شد/ معاون حقوقی بورس : سلب صلاحیت مدیر عامل مطرح نیست

از شب گذشته شایعه ای در تلگرام دست به دست میچرخد که ( م,ق) مدیر عامل یک بانک خصوصی به دلیل ارایه اطلاعات ناقص و غلط در بورس و در نتیجه فریب سهامداران در هیات بدوی رسیدگی به تخلفات شرکت های بورسی سلب صلاحیت شده است! اما حالا جعفر جمالی معاون حقوقی سازمان بورس و اوراق بهادار تهران با تکذیب این خبر از حضور برخی مدیران بانک ها در کمیته تخلفات بورس خبر داده است.

به گرارش اقتصادایران آنلاین: معاون حقوقی سازمان بورس و اوراق بهادار به شایعه سلب صلاحیت از مدیر عامل یکی از بانک های خصوصی و مطرح کشور واکنش نشان داد.

 
جعفر جمالی عضو هیات مدیره و معاون حقوقی سازمان بورس و اوراق بهادار که با خبرنگار بورس 24 درباره شایعه تلگرامی سلب صلاحیت از مدیر عامل یک بانک خصوصی حاضر در بازار سهام سخن میگفت تصریح کرد: سازمان بورس حسب وظیفه قانونی و به عنوان مقام ناظر بازار سرمایه کشور بر رعایت مقررات حاکم بر افشا و ارایه اطلاعات و نظم تعریف شده در این زمینه نظارت میکند. در همین راستا رسیدگی به نحوه اطلاع رسانی و تاخیر در ارایه اطلاعات ازسوی بانک ها در دستور کار مدیریت امور پیگیری تخلفات سازمان قرار دارد.

 
منتها این که ورود هیات رسیدگی به تخلفات سازمان به موضوع منتهی به صدور رای مبنی بر سلب صلاحیت مدیران بانکی شده باشد قویا تکذیب میشود.

 
از شب گذشته شایعه ای در تلگرام دست به دست میچرخد که ( م ق) مدیر عامل یک بانک خصوصی به دلیل ارایه اطلاعات ناقص و غلط در بورس و در نتیجه فریب سهامداران در هیات بدوی رسیدگی به نخلفات شرکت های بورسی سلب صلاحیت شده است!
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا