طلبکاران گروه ملی صنعتی فولاد خواستار پرداخت طلب خود شدند

طلبکاران گروه ملی صنعتی فولاد خواستار پرداخت طلب خود شدند

گروه صنایع معدنی >فولاد - حدود 40 نفر از طلبکاران خرید و قطعه ساز گروه ملی صنعتی فولاد ایران ، صبح روز چهارشنبه بار دیگر در محل این شرکت در اهواز تجمع کرده و خواستار پرداخت طلب خود از سوی این شرکت شدند.

به گزارش ماین نیوز، یکی از تجمع کنندگان که خواست نامش فاش نشود گفت: طلبکاران این شرکت هفته ای 2 بار در محل این شرکت حضور پیدا کرده و خواستار دریافت مطالبات خود هستند.

وی افزود: حداقل مطالبات مربوط به 2 سال گذشته است و مسئولان مربوطه در هر بار مراجعه با خریدن زمان یک وعده دروغ به ما تحویل می دهند و خود را در شرکت پنهان می کنند.

این طلبکار شرکت گروه ملی فولاد اهواز گفت: مدیرعامل گروه ملی فولاد نیز به قول خودعمل نمی کند.

وی ادامه داد: در برخی مراجعه ها دفتر دار مدیرعامل با حضور در میان تجمع کنندگان اعلام می کند که من کاره ای نیستم و روی صحبت های من حساب باز نکنید و قرار است از دادگستری پول آزاد شود.

این تجمع کننده بیان کرد: امروز یکی از معاونان گروه ملی به صورت تلفنی به کارکنان قول داد که قرار است هفته آینده جلسه ای با طلبکاران برگزار شود و بخشی از مطالبه آنها پرداخت شود.

این تجمع از ساعت 8:30 امروز صبح آغاز و تا ساعت 10:30 ادامه داشت.
گفتنی است کارکنان و کارگران این شرکت نیز در چند روز گذشته با تجمع هایی، خواستار دریافت حقوق معوقه خود شده بودند.

به دنبال اعتصاب پنج روزه کارگران گروه ملی فولاد ، ما مصاحبه‌ای با حمید محمودی، مدیرعامل گروه ملی فولاد انجام دادیم که وی اعلام کرد حقوق‌ سه ماه نخست امسال کارگران این گروه، پرداخت شده و خط فولاد سازی آن فعال است اما تعدادی از کارگران این شرکت اظهار کردند صحبت‌های مدیر عامل درباره پرداخت حقوق کارگران صحت ندارد و آنها چندین ماه است که حقوقی دریافت نکرده‌اند؛ همچنین هم اکنون این شرکت تولیدی هم ندارد و خطوط تولید آن متوقف است.

بر اساس این گزارش، ﮔﺮﻭﻩ ﻣﻠﯽ ﺻﻨﻌﺘﯽ ﻓﻮﻻﺩ ﺍﯾﺮﺍﻥ از معدود تولیدکنندگان بزرگ محصولات نوردی با ظرفیت سالیانه یک میلیون و 435 هزار تن فرآورده های فولادی و 430 هزار تن شمش فولادی و بیش از سه هزار نفر نیروی کار متخصص و متعهد است که در شرق اهواز قرار دارد.

این شرکت در سال 88 به بخش خصوصی واگذار شد و در پی مطرح شدن پرونده اختلاس سه هزار میلیارد تومانی در سال 1390 تاکنون زیر نظر دادستانی و مدیران منصوب آن اداره شده است.

بلاتکلیفی این شرکت موجبات زیان انباشته در این مجتمع عظیم فولادی را فراهم کرده و کارگران و پیمانکاران این شرکت تاکنون چندین بار برای مطالبات خود تجمع کرده اند.
شرکت گروه ملی فولاد اسفند پارسال به بانک ملی واگذار شد.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا