سهمیه‌های 700 تومانی باطل می‌شود

تکذیب حذف کارت سوخت بنزین

تکذیب حذف کارت سوخت بنزین

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با تاکید بر حذف نشدن کارت های سوخت، گفت: در حالی پایان آبان ماه امسال استفاده از سهمیه بنزین 700 تومانی پایان می یابد که اکنون 400 میلیون لیتر ذخیره از این سهیمه باقی مانده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، سیدناصر سجادی درباره اخبار منتشر شده در برخی رسانه از حذف کارت سوخت، تصریح کرد: قرار نیست کارت های سوخت حذف شوند و همچنان خودروها باید از طریق کارت، سوخت گیری کنند.
وی یادآورشد: براساس مصوبه هیات وزیران، سهمیه بنزین 700 تومانی تا پایان آبان ماه اعتبار دارد و پس از آن باطل می شود.
سجادی با یادآوری اینکه هنوز 400 میلیون لیتر از سهمیه بنزین 700 تومانی در کارت های سوخت باقیمانده است، گفت: پیش بینی می شود تا پایان آبان ماه امسال، 50 میلیون لیتر از میزان این سهمیه مصرف شود.
سجادی خاطرنشان کرد: بخشی از سهمیه بنزین 700 تومانی مربوط به خودروهایی است که دیگر تردد نداشته و یا اصلا وجود ندارند.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی خاطرنشان ساخت: کارت های سوخت به هیچ وجه حذف نخواهند شد و راهکارهای مختلفی برای تداوم استفاده از این آنها ارائه شده اما هیچیک نهایی نشده است.
سجادی درباره موضوع مطرح شده مبنی براحتمال اخذ مبلغ اضافی از رانندگانی که با استفاده از کارت جایگاه داران سوخت گیری می کنند، گفت: دولت موافق این روند نیست و تمایل ندارد وجه اضافی از رانندگان گرفته شود.
به گزارش ایرنا، کارت های سوخت در سال 1386 برای سهمیه بندی بنزین صادر و مقرر شد به مدت 6 ماه از آن استفاده شود اما 9 سال از مدت زمان بهره برداری آن سپری شده است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا