سیمان تولید شده در خاش رضایت مشتریان خارجی را فراهم کرده است

سیمان تولید شده در خاش رضایت مشتریان خارجی را فراهم کرده است

زاهدان- ایرنا- مدیرعامل شرکت سیمان خاش گفت: سیمان تولید شده در این مجموعه با توجه به رعایت استانداردهای ملی و بین المللی به خوبی رضایت تمام مشتریان خارجی را فراهم کرده است.

«خسرو جامعی» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: «ولی الله افخمی راد» معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت که ریاست سازمان توسعه تجارت ایران را بر عهده دارد، بارها تاکید کرده است باید از طریق دسترسی به کشورهای آفریقایی، حجم تجارت به 10 برابر رقم کنونی افزایش یابد.
وی تاکید کرد این امکان از طریق بندر اقیانوسی ایران (چابهار) فراهم است و گفت: تقویت و گسترش روابط تجاری ایران و آفریقا بویژه کارخانه سیمان خاش با کشورهای آفریقایی بسیار سودمند است.
وی ادامه داد: شرکت سیمان خاش پیش از این نیز نسبت به صادرات محصول خود به کشورهای آفریقایی مانند جیبوتی، مصر، سومالی و کنیا اقدام کرده است.
وی افزود: سیمان تولید شده در این شرکت با توجه به تجهیز کارخانه به آزمایشگاه های مجهز و در اختیار داشتن آخرین فناوری روز دنیا و گرفتن تایید رسمی سازمان های استاندارد ملی و بین المللی، توانسته است رضایت تمام مشتریان خارجی را فراهم کند.
مدیرعامل شرکت سیمان خاش گفت: این شرکت از توان اجرایی نیروهای متخصص و متعهد بومی و معدن های غنی و سرشار خود واقع در دامنه کوه تفتان به خوبی بهره گرفته است و تلاش دارد با در اختیار داشتن تجهیزات و دستگاه های تولید بر اساس فناوری روز دنیا، در امر تولید انواع سیمان های تیپ، آمیخته پوزولانی، بلین بالا و کلینکر موفق عمل کند.
وی گفت: سیمان خاش با وجود قرار گرفتن در یکی از نقاط محروم کشور، با تدوین برنامه راهبردی برای توسعه بازارهای فروش محصول های خود در سطح کشور و بازارهای جهانی و کشف و نفوذ در بازارهای جدید، در سال 1386 نسبت به اجرای طرح افزایش ظرفیت تولید از دو هزار تن به 2600 تن کلینکر در روز اقدام کرد و هم اینک توانایی تولید و تحویل روزانه سه هزار تن انواع سیمان را دارد.
مدیرعامل سیمان خاش تصریح کرد: با همت همکاران و تلاشگران این مجموعه در واحد کنترل کیفی و آزمایشگاه، گواهینامه استاندارد محصول های تولید شده در این شرکت برای چهاردهمین سال متوالی تمدید شد.
جامعی افزود: تمام تلاش این مجموعه در زمینه افزایش هرچه بیشتر رضایتمندی مشتریان و ارائه محصولات با رعایت استانداردهای ملی و بین المللی و کیفیت جهانی برای مصرف کنندگان داخلی و خارجی است.
وی گفت: این شرکت در روزهای اخیر میزبان 9 نفر از رایزنان بازرگانی ایران از 9 کشور جهان در شهر زاهدان بود.
به گفته او، پیرو برگزاری پنجمین گردهمایی سالیانه رایزنان بازرگانی، صنعتی و تجاری ایران در سرسرای میلاد تهران و تاکید معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بر افزایش سطح روابط تجاری ایران با جهان، رایزنان بازرگانی ایران مستقر در 9 کشور جمهوری آذربایجان، عراق، افغانستان، پاکستان، ترکیه، هند، آفریقای جنوبی، عمان و چین اوایل آبان در شهر زاهدان گردهم آمدند.
در این همایش که به منظور بررسی توانمندی های سیستان و بلوچستان برگزار شد، شرکت سیمان خاش میزبان شرکت کنندگان بود.
مدیرعامل سیمان خاش بیان کرد: تشکیل این گردهمایی ها به شناخت و پرورش دادن توانایی های بالقوه صادراتی موجود در ایران به ویژه سیستان و بلوچستان کمک می کند و فرصت خوبی برای بهبود روابط تجاری ایران با سایر کشورها و افزایش آمار صادرات است.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا