حسابرسی نشده منتشر شد؛

پرتفوی یک ماهه "وبوعلی"

پرتفوی یک ماهه

شرکت سرمایه گذاری بوعلی در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ تیر ماه سال ۹۶ تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را واگذار کرد و از این بابت معادل سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال سود شناسایی کرد.

 

شرکت سرمایه گذاری بوعلی صورت وضعیت پرتقوی سرمایه گذاری ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ تیر ماه ۹۶ را حسابرسی نشده و با سرمایه یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، "وبوعلی" طی دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ تیر ماه ۹۶ تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۸۹ میلیارد و ۶۸۲ میلیون ریال به مبلغ ۹۳ میلیارد و ۸۲ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت معادل سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال سود شناسایی کرد و طی همین دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۶۲ میلیارد و ۵۳۸ میلیون ریال خریداری کرد.

این شرکت در ابتدای یک ماه گذشته تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۹۰۰ میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریال و ارزش بازار یک هزار و ۴۱۶ میلیارد و ۹۳۷ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی دوره یک ماهه با کاهش ۲۷ میلیارد و ۱۴۴ میلیون ریال به مبلغ یک هزار و ۸۷۳ میلیارد و ۳۵۳ میلیون ریال رسید.

همچنین طی این دوره ارزش بازار این شرکت معادل ۵۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال کاهش یافت و معادل یک هزار و ۳۶۳ میلیارد و ۱۸۷ میلیون ریال محاسبه شد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا