عضو مجمع نمایندگان مازندران خبر داد

کشته شدن 3 کارگر پیمانکار چینی در آزادراه تهران-شمال

کشته شدن 3 کارگر پیمانکار چینی در آزادراه تهران-شمال

عضو مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به مشکلات آزاد راه تهران - شمال گفت: پیمانکار چینی که درگذشته کار را تعطیل کرده بودند امروز با 303 نیرو در حال فعالیت بوده و تاکنون 3 نفر تلفات داده است.

از کلاردشت، قاسم احمدی لاشکی امروز در نشست خبری فصلی خود با خبرنگاران چالوس، نوشهر و کلاردشت اظهار داشت: دولت تدبیر و امید اراده خوبی برای رفع مشکل  آزاد راه دارد و پیمانکار چینی که درگذشته کار را تعطیل کرده بودند امروز با 303 نیرو در حال فعالیت بوده و تاکنون 3 نفر تلفات داده است.

وی خاطرنشان کرد: بنیاد مستضعفان در حال حاضر برای این پروژه 750 میلیون تومان اعتبار اختصاص داده است و تازمانی که مثلث جهانگیری، آخوندی و سعیدی کیا در پروژه آزاد راه مشغول به فعالیت هستند، کار صورت می‌گیرد.

احمدی با اشاره به نقش موثر خبرنگاران در جامعه، گفت: آنها نقش موثری در آگاهی‌بخشی به مردم‌ دارند و درست است فضاهای  مجازی مورد نیاز جامعه بوده اما هیچگاه به جایگاه رسانه‌های نوشتاری و کتاب دست نمی‌یابد، چون کتاب ماندگاری و اثرگذاری بالاتری دارد.

وی درباره حرمت و قداست قلم خبرنگاران افزود: بایداجازه نقد داده شودالبته نقد با تخریب متفاوت است، نقد برای برطرف کردن کمبودها لازم است و باید در جامعه ایرانی نقد باقی بماند.

احمدی با اشاره به فعالیت‌های مجلس نهم گفت: از مجلس اول تا پایان مجلس هشتم، حدود سه هزار مصوبه داشتیم که یک‌سوم آن طرح و دوسوم آن از سوی دولت‌ها ارائه می‌شد، اما در مجلس نهم اتفاق برعکس بوده و 360 طرح تصویب و یک سوم لایحه است که نمایندگان فعال‌تر بودند.

وی قانون رفع موانع تولید را قانونی جامع دانست و افزود:در این قانون سعی شد راه را برای ورود سرمایه‌گذار راحت‌تر کنیم، قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان نیز برای باز کردن گرهی از اشتغال جوانان بسیار خوب بود.

احمدی با اشاره به استقرار ادارات گفت: با توجه به اینکه بخشداری و فرمانداری کلاردشت از مشکل نداشتن مکان مناسب رنج می‌برند، نباید دادسرا در مکان متعلق به بخشداری افتتاح می‌شد و باید قدری صبورانه برخورد می‌شد.

وی با اشاره به بحث سیلاب در منطقه افزود: علت سیل مزگا و روستاهای اطراف پروژه انتقال آب چالوس به نوشهر بوده که با تخریب طبیعت هم باعث نابودی طبیعت شده و سبب سیل در منطقه و علاوه بر آن نظارت درست بر جنگل‌ها مطرح است.

انتهای پیام/

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا