طی تیر ماه؛

"خگستر" سودی شناسایی نکرد

شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو در دوره یک ماهه منتهی به 31 تیر ماه 96 از بابت فروش سهام بیمه پارسیان، سودی شناسایی نکرد.

 

شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو صورت وضعیت سرمایه گذاریها در دوره یک ماهه منتهی به 31 خرداد ماه 96 را با سرمایه یک هزار و 500 میلیارد ریال به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو در ابتدای ماه گذشته تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل 2 هزار و 975 میلیارد و 887 میلیون ریال و ارزش بازار معادل 4 هزار و 127 میلیارد و 608 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی دوره یاد شده تغییری نکرد. در حالی که، ارزش بازار آن با افزایش 225 میلیارد و 218 میلیون ریالی در پایان دوره به مبلغ 4 هزار و 352 میلیارد و 826 میلیون ریال رسید.

"خودرو" در دوره یک ماهه گذشته سهام یک شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و 996 میلیون ریال به همان مبلغ واگذار کرد و از این بابت سودی شناسایی نکرد و طی همین دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل یک میلیارد و 996 میلیون ریال خریداری کرد.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا