طی 9 ماه صورت گرفت؛

پوشش 76 درصدی پیش بینی های "قهکمت"

پوشش 76 درصدی پیش بینی های

شرکت قند هکمتان در دوره 9 ماهه منتهی به 31 خرداد ماه 96 مبلغ 413 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت و بر این اساس، به 76 درصد از پیش بینی هایش رسید.

 

شرکت قند هکمتان پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه 96 را با سرمایه 273 میلیارد و 600 میلیون ریال به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، شرکت قند هکمتان پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی 96 را مبلغ 541 ریال برآورد و اعلام کرد در دوره 9 ماهه این سال مالی با اختصاص 413 ریال سود به ازای هر سهم به 76 درصد از پیش بینی هایش رسید.

"قهکمت" در دوره 9 ماهه سال مالی 95 مبلغ 262 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت و 102 درصد از پیش بینی هایش را پوشش داد.

شرکت قند هکمتان دلایل تغییر اطلاعات پیش بینی سال منتهی به 31 شهریور 1396 (حسابرسی نشده) را نسبت به اطلاعیه پیشین به شرح زیر اعلام کرد:

روند صعودی سود پیش بینی شده هر سهم در سال مالی یاد شده به دلیل:

 1-واردات در سطح کشور شکرخام در بهار و تابستان (واردات پیش بینی نشده شرکت به مقدار 16 هزار تن) 1396 که موجب کاهش کشش بازار و رقابتی شدن قیمت شکر (رو به کاهش) و افزایش دوره وصول مطالبات می شود.

2- فروش شکرخام تصفیه شده به دلیل افزایش هزینه های واردات شکرخام و تصفیه آن، سود پیش بینی نمی شود.

3-هزینه مالی تسهیلات دریافت شده به دلیل عدم پرداخت بدهی یارانه دولتی به بهای تمام شده تحمیل می شود. همچنین شکر تصفیه شده شکرخام وارداتی فاقد یارانه است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا