طی 3 ماه صورت گرفت؛

پوشش 25 درصدی پیش بینی های "شاراک"

پوشش 25 درصدی پیش بینی های

شرکت پتروشیمی شازند در دوره سه ماهه منتهی به 31 خرداد ماه 96 مبلغ 125 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل معادل 34 درصد رشد یافت؛ و بر این اساس، به 25 درصد از پیش بینی هایش رسید.


شرکت پتروشیمی شازند پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 96 را حسابرسی نشده و با سرمایه 8 هزار و 64 میلیارد ریال منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، شرکت پتروشیمی شازند پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی 96 را مبلغ 501 ریال برآورد و اعلام کرد در دوره سه ماهه نخست امسال با اختصاص 125 ریال سود به ازای هر سهم به 25 درصد از پیش بینی هایش رسید که در مقایسه با عملکرد مشابه سال مالی 95 معادل 34 درصد افزایش داشت.

این شرکت در سه ماهه ابتدای سال 95 مبلغ 93 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت و 12 درصد از پیش بینی هایش را پوشش داد.

"شاراک" دلایل تغییر اطلاعات در خصوص پیش بینی سود هر سهم سال 96 بر اساس عملکرد واقعی 3 ماهه نسبت به اطلاعیه قبلی به شرح زیر اعلام کرد:

الف-شرکت در 3 ماهه واقعی سال از نظر پوشش مقادیر تولید و فروش، به ترتیب 26 و 24 درصد پیش بینی و از نظر مبلغ فروش نیز در حدود 24 درصد پیش بینی سال را محقق کرده است.

ب-مفروضات بکار گرفته شده در پیش بینی سود هر سهم سال 96 بر اساس عملکرد واقعی 3 ماهه، همان مفروضات بکار رفته در پیش بینی نخست سال است.

پ-پیش بینی تقسیم سود هر سهم مطابق اعلام قبلی در پیش بینی اولیه، معادل 80 درصد از سود خالص سال است.

ت-هیأت مدیره قصد دارد سرمایه شرکت را از مبلغ 5040 میلیارد ریال به مبلغ 8064 میلیارد ریال (معادل 60 درصد) از محل آورده نقدی و مطالبات حال شده سهامداران افزایش دهد، بدین منظور شرکت پس از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده در تاریخ 10 خرداد 96، اقدام به چاپ آگهی پذیره نویسی افزایش سرمایه در روزنامه های اطلاعات و دنیای اقتصاد و سامانه کدال مورخ 13 خرداد سالجاری کرده است، مطابق آگهی یاد شده مهلت استفاده از حق تقدم در خرید سهام جدید شرکت تا تاریخ 10 ماه جاری است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا