حسابرسی نشده منتشر شد؛

عملکرد سه ماهه "دزهراوی"

عملکرد سه ماهه

شرکت داروسازی زهراوی در دوره سه ماهه منتهی به 31 خرداد ماه 96 مبلغ 681 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت و به 22 درصد از پیش بینی هایش رسید.

 

شرکت داروسازی زهراوی پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی 96 را با سرمایه 240 میلیارد ریال به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، شرکت داروسازی زهراوی پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 96 مبلغ سه هزار و 34 میلیارد ریال اعلام کرد. در سه ماهه نخست سال مبلغ 681 ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد و به 22 درصد از پیش بینی هایش رسید.

"دزهراوی" تغییر اطلاعات واقعی دوره منتهی به 31 خرداد ماه 96 را به صورت حسابرسی نشده نسبت به اطلاعیه قبلی به شرح ذیل اعلام کرد:

افزایش بهای تمام شده نسبت به دوره مشابه سال قبل ناشی از افزایش فروش و همچنین از بابت تغییر در ترکیب تولید و فروش است. همچنین شرکت با برنامه ریزی های به عمل آورده در تلاش است در طی دوره 9 ماهه آتی نسبت به تولید و فروش محصولات با حاشیه سود بالا اقدام کند.

همچنین افزایش هزینه های مالی نسبت به دوره مشابه سال قبل در کل ناشی از افزایش تسهیلات مالی جهت تامین مواد اولیه مورد نیاز تولید و افزایش دوره وصول مطالبات به دلیل کاهش حجم نقدینگی در صنعت دارویی و مشکلات مرتبط با آن است.

شرکت داروسازی زهراوی همچنین، دلایل تغییر اطلاعات واقعی سال مالی 95 را نیز نسبت به اطلاعیه قبلی به شرح زیر منتشر کرد:

افزایش سود سال مالی منتهی به 30 اسفند ماه 95 نسبت به گزارش قبلی مربوط به تغییر مالیات بابت اعمال معافیت تبصره 7 ماده 105 قانون مالیاتهای مستقیم است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا