با انتشار اولین اوراق سلف موازی استاندارد مرغ منجمد صورت گرفت؛

تامین مالی ۲۰۰ میلیارد ریالی صنعت طیور از بورس کالای ایران

تامین مالی ۲۰۰ میلیارد ریالی صنعت طیور از بورس کالای ایران

روز چهارشنبه ۲۸ تیر ماه اولین عرضه اوراق سلف موازی استاندارد مرغ منجمد به منظور تامین مالی صنعت طیور و تامین سرمایه در گردش از بورس کالای ایران انجام شد که با توجه به مزیت های این اوراق ۱۳۷ هزار و ۹۰ قرارداد به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال به فروش رسید.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، در معاملات امروز ۱۲ هزار  و ۷۴۰ تن مرغ منجمد شرکت گسترش و توسعه صنایع بهپرور معادل ۱۳۷ هزار و ۸۰ قرارداد ۲۰ کیلویی به صورت اوراق سلف موازی استاندارد عرضه شد که در نهایت کل قراردادها با قیمت پایه یک میلیون و ۴۵۹ هزار ریال به فروش رسید.

به این ترتیب با استقبال صورت گرفته از اولین اوراق سلف موازی استاندارد مرغ منجمد و خرید ۱۳۷ هزار و ۸۰ قرارداد در  روز عرضه ، تامین مالی ۲۰۰ میلیارد ریالی صنعت طیور از طریق بورس کالای ایران انجام شد.

اوراق سلف موازی استاندار مرغ منجد ، اولین اوراق سلف منتشر شده صنعت طیور در بورس کالا است که از سوی شرکت گسترش و توسعه صنایع بهپرور منتشر شده است؛ مشاور پذیرش و متعهد پذیره نویسی این اوراق شرکت تامین سرمایه امید است و این عرضه از سوی کارگزاری پیشگامان بهپرور و از طریق بورس کالای ایران صورت گرفته است.

این اوراق با نام و معاف از مالیات بوده و با نرخ اختیار فروش ۲۱ درصد و نرخ بازارگردانی ۲۰ درصد منتشر شده است و زمان سررسید آن یکسال پس از تاریخ عرضه اولیه  و دوره تحویل فیزیکی حداکثر یک ماه پس از سررسید قرارداد است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا