کشف قیمت آغاز شد؛

"به پرداخت" آماده عرضه اولیه

علاقه مندان برای خرید نماد به پرداخت دقت کنند، دوره ثبت سفارش از ساعت 13 الی 15 است و امکان اصلاح و یا حذف سفارش در این مدت امکانپذیر است.

 

 تا ساعتی دیگر تعداد 47 میلیون 500 هزار سهم معادل 5 درصد از سهام از سهام شرکت به پرداخت ملت عرضه می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، سهام این شرکت متعلق به شرکت گروه فن آوران هوشمندبهسازان فردا به عنوان پانصدونهمین شرکت پذیرفته شده برای اولین بار در بخش کامپیوتر و فعالیت های مربوط به آن در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد پرداخت به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه می شود.

علاقه مندان برای خرید این نماد به موارد زیر توجه کنند. دوره ثبت سفارش از ساعت 13 الی 15 است و امکان اصلاح و یا حذف سفارش در این مدت امکانپذیر است.

سهمیه در نظر گرفته شده برای هر کد حقیقی و حقوقی حداکثر 2 هزار سهم است. هر کد معاملاتی تنها مجاز به ارسال یک سفارش است.

خاطر نشان می شود، ورود سفارش صرفاً با کد معاملاتی و در دوره زمانی اعلام شده و به قیمت محدود در دامنه قیمتی تعیین شده ( کف قیمت 670ر16 و سقف قیمت 500ر17 ریال است)، جهت ثبت سفارش امکانپذیر است اما ورود سفارش به صورت گروهی مجاز نیست.

یادآور می شود، تمامی مشتریان بر خط نیز می توانند با توجه به شرایط ذکر شده فوق نسبت به ورود سفارش اقدام کنند.

بدین ترتیب پس از اتمام دوره ثبت سفارش، کشف قیمت با توجه به وضعیت سفارشات ثبت شده در دوره ثبت سفارش و مطابق با مفاد مندرج در ماده 17 دستورالعمل پذیره نویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران و فرا بورس ایران مصوب 14 دی 95 خواهد بود.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا