در کدال منتشر شد؛

دو صورت مالی از "فرآور"

دو صورت مالی از

شرکت فرآوری مواد معدنی ایران در دوره سه ماهه نخست سال مالی 96 با اختصاص مبلغ 303 ریال سود به ازای هر سهم معادل 32 درصد از پیش بینی هایش را پوشش داد که نسبت به سه ماهه اول سال مالی 95 معادل 483 درصد افزایش را نشان داد.

 

شرکت فرآوری مواد معدنی ایران پیش بینی ها و صورت های مالی سه ماهه نخست سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 96 را حسابرسی نشده و با سرمایه برابر 120 میلیارد ریال، منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، شرکت فرآوری مواد معدنی ایران پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 96 را حسابرسی نشده معادل 934 ریال اعلام کرد. در حالی که در سال مالی 95 این رقم معادل یک هزار و 88 ریال پیش بینی شده بود.

سود خالص کسب شده در دوره سه ماهه یاد شده نیز مبلغ 36 میلیارد و 371 میلیون ریال اعلام شد که نسبت به دوره مشابه سال مالی 95 برابر 385 درصد افزایش داشت.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال "فرآور" توانست در پایان دوره سه ماهه مبلغ 116 میلیارد و 812 میلیون ریال سود انباشته در حسابهای خود منظور کند.

 همچنین این شرکت دلایل تغییر اطلاعات پیش بینی سال منتهی به 29 اسفند 96 (حسابرسی نشده) را نسبت به اطلاعیه پیشین به شرح زیر اعلام کرد:

مقادیر تولید و فروش در پیش بینی جدید نسبت به قبلی هیچ تفاوتی ندارد.

مبلغ فروش در پیش بینی جدید نسبت به اولین پیش بینی به میزان 16 میلیارد و 949 میلیون ریال (2درصد) افزایش دارد.

بهای تمام شده درآمد عملیاتی در پیش بینی جدید نسبت به قبلی به مبلغ 12 میلیارد و 184 میلیون ریال (2درصد) افزایش دارد که ناشی از افزایش در هزینه های تولید در سال جاری است.

هزینه های فروش، اداری و عمومی در پیش بینی جدید نسبت به پیش بینی قبلی به مبلغ 8 میلیارد و 31 میلیون ریال (26درصد) افزایش دارد که ناشی از واقعی تر شدن هزینه های مزبور نسبت به مبالغ پیش بینی شده خواهد بود.

هزینه های مالی در پیش بینی جدید نسبت به قبلی تفاوتی نخواهد داشت که آن به علت عدم دریافت تسهیلات مالی است.

درآمد سرمایه گذاریها و درآمد متفرقه در پیش بینی جدید نسبت به اولین پیش بینی مبلغی معادل 7 میلیارد و 829  میلیون ریال افزایش نشان می دهد که عمدتاً‌ ناشی از افزایش در درآمد سرمایه گذاریها و سپردهای بانکی و بخشی هم مربوط به درآمد های متفرقه است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا