ورق فولادی ۲۱۸ تومان گران شد

ورق فولادی ۲۱۸ تومان گران شد

دنیای معدن - بنابر اعلام سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی ایران، ورق فولادی گران شد.

سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی ایران اعلام کرد: پس از ده ها بار هشدار و پیش بینی وضع موجود توسط سندیکا ، متاسفانه بعلت عدم پاسخ به تقاضای ورق فولادی در بورس کالای ایران و عرضه کمتر از نصف تقاضا توسط مجتمع فولاد مبارکه متاسفانه قیمت این نوع ورق هرکیلو ورق گرم بی، 218تومان و ورق گرم سی، 212تومان
افزایش یافت.
این افزایش شدید قیمت در حالی رخ می دهد که مجتمع فولاد مبارکه با مهندسی در عرضه قطره چکانی مسبب افزایش قیمت داخلی و افزایش تعرفه واردات هم شده است .
از طرفی با تعرفه سنگین 20 درصدی مانع واردات این مواد اولیه صدها کارخانه تولیدی پایین دستی بخش خصوصی می شوند و از طرف دیگر علیرغم وجود محصول دپو شده در فولاد مبارکه آن را در بورس کالا عرضه نمی کنند .

سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی ایران افزود: چه کسی پاسخگویی ظلم و اجحاف در حق مصرف کنندگان و صنایع پایین دستی بخش خصوصی است، چرا دستورات وزیر صنایع اجرا نمیشود ، چه کسانی از این آشفته بازار سود می برند ؛چرا عده ای قصد دارد دولت را در کنترل تورم ناتوان کنند ؟!
قطعا این نابسامانی و اجحاف صنایع بالادستی خصولتی سبب نابودی کار و اشتغال دهها هزار کارگر بخش خصوصی و تشدید رکود خواهد شد . منتظر پاسخ مسولیین ذیربط در برابر این اقدامات شرکت های سوداگر هستیم.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا