به همت انجمن مالی اسلامی ایران؛

سایت بازار کار کمیته بازار کار مالی اسلامی رونمایی شد

سایت بازار کار کمیته بازار کار مالی اسلامی رونمایی شد

رئیس کمیته بازار کار مالی اسلامی انجمن مالی اسلامی گفت: کمیته بازار کار انجمن مالی اسلامی تلاش کرده است تا با ایجاد یک بانک اطلاعاتی از متقاضیان کار و نیروی کار در نظام مالی به توسعه شبکه همکاری بین بخش های تحقیقاتی و محیط کسب و کار کمک کند.

از سایت بازار کار کمیته بازار کار مالی اسلامی انجمن مالی اسلامی ایران به نشانی www.jobiif.ir رونمایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، محمودرضا خواجه نصیری، رئیس کمیته بازار کار مالی اسلامی انجمن مالی اسلامی ایران، در مراسم رونمایی از سایت بازار کار مالی اسلامی گفت : در راستای نامگذاری سال 96 به عنوان سال تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری، کمیته بازار کار مالی اسلامی یکی از 9 کمیته زیر مجموعه انجمن مالی اسلامی تلاش کرده است تا فضای اشتغال در نظام مالی ایران را جهت معرفی افراد شایسته و با دانش به نهادهای مالی توسعه دهد

مدیرعامل تامین سرمایه آرمان گفت: کمیته بازار کار انجمن مالی اسلامی تلاش کرده است تا با ایجاد یک بانک اطلاعاتی از متقاضیان کار و نیروی کار در نظام مالی به توسعه شبکه همکاری بین بخش های تحقیقاتی و محیط کسب و کار کمک کند.

وی افزود: این درگاه اینترنتی سعی کرده تا به نوعی عرضه و تقاضای نیروی کار در بازارهای مالی (اعم از بازار سرمایه، بازار پول و بازار بیمه) را نظام مند کند تا دانش آموختگان و فعالان نظام مالی فرصتی برای معرفی خود بیابند. از طرف دیگر نیز شرکت ها و نهادهای مالی سامانه ای برای جذب نیروی کار با دانش و دارای رفتار حرفه ای داشته باشند.

وی افزود: ویژگی متمایز این سایت نسبت به سایر سایت های کاریابی نمره دهی متقاضیان کار از سوی مدیران بازار کار یا اعضای هیئت علمی دانشگاه است، بدین نحو که فرد جویای کار در سایت رزومه خود را تکمیل می کند، سپس در مرحله پایانی می تواند از اعضای هیئت علمی دانشگاه یا مدیران بازار مالی افرادی را تحت عنوان معرف انتخاب کند. پس از اتمام فرآیند ثبت نام ایمیلی به فرد معرفی شده ارسال و خواسته می شود به فرد جویای کار در 5 شاخص تعیین شده نمره دهد.

خواجه نصیری در پایان یادآوری کرد: این سایت به گونه ای طراحی شده است که شرکت ها و نهاد های مالی نیز می توانند تقاضاهای نیروی کار خود را با ویژگی های مد نظر خود اعلام کنند و سپس افراد دارای ویژگی های مذکور به آن ها معرفی خواهند شد.

علاقه مندان و متقاضیان کار و نیروی کار میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت انجمن مالی اسلامی ایران به نشانی www.iaif.ir مراجعه کنند.

 
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا