جلسه هماهنگی الکامپ با حضور "جهانگرد" برگزار شد

جلسه هماهنگی الکامپ با حضور

معاون وزیر ارتباطات گفت: قطعا سازمان فناوری اطلاعات و وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات از فعالیت‌های انجام شده در حوزه تولید محتوا، حمایت خوا هند کرد.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، نصرالله جهانگرد در  جلسه هماهنگی الکامپ که عصر دیروز در محل سازمان فناوری اطلاعات برگزار شد، بر لزوم حضور شرکت‌های دانش بنیان و فعالان حوزه ICT، تاکید کرد و افزود: این نمایشگاه فرصتی است تا جوانانی که در عرصه تولید محتوا و بومی‌سازی فناوری ارتباطات و اطلاعات فعالیت داشته‌اند، توانمندی‌های خود را عرضه کنند.

وی با اشاره به سیاست‌گذاری‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمینه نهضت تولید محتواگفت: قطعا سازمان فناوری اطلاعات و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از فعالیت‌های انجام شده در حوزه تولید محتوا، حمایت خوا هند کرد.

معاون وزیر ارتباطات همچنین یادآورشد: دستگاه‌های اجرایی که در حوزه دولت الکترونیک فعالیت کرده‌اند نیز در این نمایشگاه، اقدامات خود را به نمایش خواهند گذاشت.

جهانگرد تصریح کرد: برگزاری هم‌زمان نمایشگاه الکامپ و نمایشگاه پژوهش فرصت مغتنمی برای دانشجویان و نخبگان حوزه آی‌سی‌تی است.

انتهای پیام/

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا