مدیرکل صنعت هرمزگان خبر داد

واگذاری ۲ معدن کرومیت رودان به شرکت‌های خارجی

واگذاری ۲ معدن کرومیت رودان به شرکت‌های خارجی

گروه معادن - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از واگذاری 2 معدن کرومیت در شهرستان رودان به شرکت‌های خارجی خبر داد.

به گزارش ماین نیوز، خلیل قاسمی اظهار داشت: ارتقای سطح موجود دانش فنی منابع انسانی و دستیابی به فناوری‌های نوین در بخش معدن و صنایع معدنی نیازمند تسهیل روابط و تعاملات خارجی با دیگر کشورهاست.

وی افزود: با حضور شرکت سرمایه‌گذار خارجی از کشور هندوستان در استان هرمزگان پس از بررسی‌های لازم با پیگیری این سازمان و موافقت شورای عالی معادن، دو معدن کرومیت در شهرستان رودان به شرکت خارجی واگذار خواهد شد تا پس از فرآوری از این معادن، نسبت به صادرات مواد معدنی اقدام شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت هرمزگان خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که در این رابطه تشکیل شد مقرر گردید که شرکت سرمایه‌گذار خارجی، طرح احداث فرآوری معدنی را ظرف مدت یک‌ماه به سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان ارائه نماید.

قاسمی در پایان تصریح کرد: در مدت این یک ماه، تمام سعی و تلاش مجموعه جهت صدور مجوزهای لازم در راستای واگذاری معدن به شرکت سرمایه‌گذار خارجی از کشور هندوستان انجام خواهد شد.

در جلسه هماهنگی با سرمایه‌گذاران خارجی که در شهرستان رودان برگزار شد، رایزن بازرگانی ایران در هندوستان، فرماندار رودان، نمایندگان ادارات منابع طبیعی، محیط زیست، امور اقتصاد و دارایی و اداره‌کل جذب سرمایه‌گذاری استانداری حضور داشتند.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا