طباطبایی در غرفه ایسنا مطرح کرد

سناریوهای سهم بهره‌وری در برنامه ششم توسعه

سناریوهای سهم بهره‌وری در برنامه ششم توسعه

رییس سازمان ملی بهره‌وری اعلام کرد که سناریوهای 35 تا 45 درصدی برای سهم بهره‌وری در رشد اقتصادی در برنامه ششم توسعه مطرح است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، طباطبایی با حضور در غرفه خبرگزاری ایسنا، در رابطه با سهم تعیین شده برای دستیابی به رشد اقتصادی هشت درصدی در برنامه ششم توسعه اظهار کرد: آنچه که سازمان ملی بهره‌وری در نظر دارد سهمی حدود 33 تا 35 درصد است که تقریبا فاصله زیادی هم با این سهم در برنامه پنجم توسعه که حدود یک سوم بود ندارد.

وی ادامه داد: البته سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سناریوی دیگری را در سهم بهره‌وری در برنامه ششم توسعه اعلام کرده که حدود 45 درصد است.

رییس سازمان ملی بهره‌وری با بیان این که در برنامه پنجم توسعه اهداف به طور کامل محقق نشد، اظهار کرد: این درحالی است که با عدم تحقق رشد اقتصادی مدنظر در این برنامه سهم بهره‌وری هم به میزان تعیین شده نرسید.

به گفته طباطبایی روند تصویب و اجرای برنامه جامع بهره‌وری نیز با برنامه ششم توسعه همزمان شده و با این وجود ما سعی کرده‌ایم تا تمامی کارهای مربوط به اجرایی شدن برنامه جامع را به‌طور دقیق انجام دهیم. این در حالی است که تاکنون تقریبا تمام مقدمات اجرای این برنامه تکمیل شده است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا