بهبود تقاضا و افزایش قیمت محصولات تخت در ترکیه

بهبود تقاضا و افزایش قیمت محصولات تخت در ترکیه

در پنج ماه ابتدای سال ۲۰۱۷ تولید محصولات تخت در ترکیه با افزایش ۷.۲۶ درصد همراه شد و به ۵.۳ میلیون تن رسید در حالی که مصرف مدت مذکور با کاهش ۳.۴ درصدی ۶.۸ میلیون تن گزارش شده است.

 

به نقل از متال بولتن، با بهبود تقاضا در ترکیه بیشتر تولید کننده های محصولات تخت ضمن فروش سهمیه ماه جولای در حال پذیرش سفارشهای تولید آگوست و سپتامبر هستند. در پنج ماه ابتدای سال ۲۰۱۷ تولید محصولات تخت در ترکیه با افزایش ۷.۲۶ درصد همراه شد و به ۵.۳ میلیون تن رسید در حالی که مصرف مدت مذکور با کاهش ۳.۴ درصدی ۶.۸ میلیون تن گزارش شده است.
قیمت های داخلی ترکیه
قیمت کلاف گرم داخلی ترکیه ۵۱۰ تا ۵۲۰ دلار تحویل مبدا در ۳۰ ماه ژوئن ارزیابی می کند که ۲۰ تا ۲۵ دلار نسبت به ابتدای ماه ژوئن افزایش دارد .
کلاف سرد نیز در آخر ماه ژوئن در محدود ۵۹۰ تا ۶۰۰ دلار تحویل مبدا با اندکی کاهش نسبت به ابتدای ماه ارزیابی می شود. محصول گالوانیزه در بازار داخلی ترکیه در آخر ماه ژوئن به ۷۲۵ تا ۷۶۰ دلار تحویل مبدا رسید که افزایش ۲۵ تا ۴۰ دلاری نسبت به ابتدای ماه دارد .
قیمت های وارداتی ترکیه
طبق آخرین ارزیابی کلاف گرم وارداتی به ترکیه در محدوده ۴۵۰ تا ۴۶۰ دلار CFR در ۳۰ ماه ژوئن قرار گرفت و نسبت به ابتدای ماه با کاهش ۵ تا ۱۰ دلار همراه شد . کلاف سرد وارداتی به ترکیه نیز ۵۳۰ تا ۵۳۵ دلار CFR ارزیابی شد که ۱۰ دلار افزایش نسبت به یک ماه قبل دارد .
قیمت های صادراتی ترکیه
با کاهش قیمت در بازار داخلی اروپا تقاضا برای کلاف گرم ترکیه برای اتحادیه کاهش یافت در این شرایط پیشنهاد قیمت تولید کنندگان ترکیه از قیمتهای پیشنهادی خریداران اروپایی بالاتر بود. معاملات متعددی از کلاف گرم ترکیه اوایل ماه ژوئن به قیمت ۴۷۰ دلار FOB به اسپانیا، ایتالیا، انگلستان و پرتغال گزارش شده است. هندی ها در شرایط کنونی با قیمت رقابتی تری در بازار اروپا حضور دارند و اروپایی ها تمایل بیشتری به کالای هندی ها دارند . قیمت صادراتی کلاف گرم ترکیه هم اکنون ۴۷۰ تا ۴۸۰ دلار FOB می باشد.

 

 

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا