مدیرکل تامین اجتماعی استان اعلام کرد:

صدور احکام مستمری برای بازماندگان ۳ نفر از جان‌باختگان حادثه فولاد بویراحمد

صدور احکام مستمری برای بازماندگان ۳ نفر از جان‌باختگان حادثه فولاد بویراحمد

گروه صنایع معدنی >فولاد - مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: احکام مستمری برای بازماندگان 3 نفر از جان‌باختگان حادثه فولاد بویراحمد صادر شده است.

به گزارش ماین نیوز، عباس نورمحمدی در نشست خبری با خبرنگاران در خصوص حادثه فولاد بویراحمد، ادامه داد: 980 میلیون تومان بدهی معوق کارخانه فولاد بویراحمد به تامین اجتماعی بود و هنگامی که این حادثه اتفاق افتاد 250 میلیون تومان از سوی کارخانه فولاد بابت 2 ماه کارگران کارخانه پرداخت شد.

وی اظهار کرد: برای مصدومان بالای 66 درصد این حادثه از کارافتادگی کلی و مادام العمر صادر می شود. همچنین 10 میلیون تومان به صورت بلاعوض برای خانواده های جان‌باختگان کمک در نظر گرفته شده که به 2 نفر از آنها پرداخت شد و موضوع برای نفر سوم در حال پیگیری است.

وی اضافه کرد: در حادثه فولاد 9 نفر مصدوم شدند که تعدادی به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند، 3 نفر از مصدومان که با شدت سوختگی مواجه بودند به مراکز درمانی استان فارس انتقال یافتند. متاسفانه این 3 نفر فوت کردند و 3 نفر دیگر از مصدومان به استان اصفهان اعزام شدند که نسبت به 3 نفر اعزام شده به استان فارس، شدت سوختگی کمتری داشتند که حال عمومی آنها رو به بهبود است.

نورمحمدی با بیان اینکه 43 درصد از جمعیت این استان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند که این میزان نسبت به میانگین کشوری پایین تر است، افزود: در سطح استان 11 هزار مستمری بگیر داریم.

وی بیان کرد: 93 هزار نفر بیمه شده اصلی در این استان وجود دارد که با احتساب بیمه شدگان تبعی این تعداد به بیش از 307 هزار نفر می رسد. با توجه به اینکه بخشی از بیمه شدگان ساکن استان و محل خدمت آنها در خارج از استان است از تامین اجتماعی استان، خدمات دریافت می کنند که در مجموع 320 هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند.

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در زمینه بیمه شدگان تامین اجتماعی استان طی سال گذشته با 8 درصد رشد مواجه بوده‌ایم.ح کرد 492 نفر در این استان مقرری بیمه بیکاری دریافت می‌کنند. 8 هزار و 691 کارگاه بیمه پرداز در استان وجود دارد.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا