رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد:

علت حادثه فولاد بویراحمد هنوز بطور دقیق مشخص نشده

علت حادثه فولاد بویراحمد هنوز بطور دقیق مشخص نشده

گروه صنایع معدنی >فولاد - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: علت حادثه فولاد بویراحمد هنوز به طور دقیق مشخص نشده و در حال بررسی است.

به گزارش ماین نیوز، داریوش دیودیده در جمع خبرنگاران افزود: علت حادثه فولاد بویراحمد هنوز به طور دقیق مشخص نشده و پرونده­ای برای این حادثه در دستگاه قضایی تشکیل شده که در حال بررسی است و با مشخص شدن بررسی ها نتایج آن اعلام و اطلاع­رسانی می­‌شود.

وی بیان کرد: مسئولان استان و کشوری نسبت به حادثه فولاد بویراحمد بی­‌توجه نبودند و از لحظات اول حادثه در محل حضور یافتند و پیگیری­ها و اقدامات لازم را برای مداوای مصدومان حادثه انجام دادند. همچنین یک روز پس از حادثه هیئت بازرسی و کارشناسی وزارت صنعت، معدن و تجارت جهت بررسی این حادثه به استان اعزام شد.

دیودیده تصریح کرد: امورات تامین اجتماعی و بیمه‌­ای و درمانی مصدومان این حادثه را دنبال کردیم.ایمنی و سلامت کارگران در واحدهای تولیدی و صنعتی استان برای ما مهم­تر است و تولید بدون توجه و ایمنی را نمی­‌خواهیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: معمولا صنعت همراه با حادثه است و حادثه فولاد بویراحمد انفجار نبوده بلکه پاشش ذوب آهن بوده است.

دیودیده اضافه کرد: مراجع و دستگاههای مربوطه در حال بررسی و کارشناسی حادثه فولاد بویراحمد هستند و در صورت مشخص شدن علت حادثه اطلاع رسانی خواهد شد.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا