اعطای وام تا سقف یکصد میلیون تومان به کارآفرینان خرد / دستفروشان بیمه می شوند

اعطای وام تا سقف یکصد میلیون تومان به کارآفرینان خرد / دستفروشان بیمه می شوند

اقتصاد > بازارکار - مدیر عامل صندوق کار آفرینی امید، از اعطای وام تا سقف یکصد میلیون تومان به کارآفرینان خرد و نوپا خبر داد.

اصغر نورالله زاده روز چهارشنبه در بیست و یکمین نمابشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها افزود: بانک ها وظیفه تامین مالی کسب و کارهای متوسط را دارند و حلقه مفقوده ای در نظام تامین مالی آنها برای کسب و کارهای نو و تازه وجود دارد.

 

وی ادامه داد: صندوق کارآفرینی امید وظیفه تامین مالی کسب و کارهای کوچک را عهده دار است و به افرادی که کارآفرین هستند اما به اصطلاح بانک پذیر نیستند، خدمات ارائه می دهد.

نورالله زاده با بیان اینکه این افراد به دلیل نداشتن سابقه کار و حساب های فعال بانکی قادر به حرکت در مسیر کارآفرینی و اشتغالزایی نخواهند بود، اظهار کرد: این ماموریت به صندوق امید داده شده تا به افرادی که در شروع کار با مشکلات زیادی رو به رو هستند، کمک کرده و باعث رشد و پیشرفت آنها شوند.

نورالله زاده با بیان اینکه افراد فعال در زمینه کارآفرینی می توانند از وام های قرض الحسنه این صندوق با کارمزد پایین برخوردار باشند، گفت: میزان وام ها به نوع طرح های کارآفرینی بستگی دارد و از 500 هزار تا یکصد میلیون تومان است.

وی ساماندهی چرخ های دستی دست فروشان را یکی از فعالیت های این صندوق عنوان کرد و گفت: با همکاری شهرداری در صدد هستیم، دستفروشان صاحب این وسیله ها را بیمه کرده و با اعطای وام از آنها حمایت کنیم.

رسانه و معرفی مزیت های رقابتی منطقه ای

مدیر عامل صندوق کار آفرینی امید نقش رسانه ها را در معرفی دستاورد و فعالیت سازمان ها و دستگاه ها مهم دانست و گفت: آنها می توانند با معرفی مدل حمایتی این صندوق به توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی کمک کنند.

وی افزود: نقش رسانه ها در معرفی مزیت های رقابتی در مناطق مختلف نیز دارای اهمیت است، رسانه ها به دلیل حضور در سراسر کشور می توانند نیازهای هر منطقه به انواع تولیدات و صنایع را معرفی کنند تا صندوق بتواند با مشارکت و مشاوره های تخصصی به توسعه آن کمک کند.

نور الله زاده ادامه داد: رسانه می تواند علاوه بر این، در شناسایی و معرفی پشتیبانان و افراد دارای ایده ما را یاری کنند.

 

22339

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا