خروج دویچه بانک از لندن با طرح برگزیت

خروج دویچه بانک از لندن با طرح برگزیت

به نظر می رسد با تصمیم به خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا که به برگزیت معروف است، دویچه بانک تمامی نقل و انتقالات خود را در لندن خاتمه داده و به فرانفکورت منتقل کند.


 

دویچه بانک آلمان تصمیم دارد تمام معاملات و فرآیندهای تأمین سرمایه ای خود را از لندن به موطن اصلی خود فرانکفورت انتقال دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، به نظر می رسد با تصمیم به خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا که به برگزیت معروف است، دویچه بانک تمامی نقل و انتقالات خود را در لندن خاتمه داده و به فرانفکورت منتقل کند.

بر اساس این گزارش، با این تصمیم دویچه بانک، فعالیت های تجاری در حدود صدها معامله گر و 20 هزار کارمند بریتانیا با اختلال رو به رو خواهد شد.

دویچه بانک اعلام داشته که اگر برگزیت اجرایی شود تا 18 ماه آینده این انتقال را صورت می دهد .

پس از گذشت یک سال از اعلام طرح برگزیت بانک های بزرگی که در لندن فعالیت داشتند به دنبال یافتن کشوری جانشین به جای انگلستان برای انجام عملیات های مالی خود هستند.

این تصمیم دویچه بانک را در خصوص ادامه فعالیت در لندن ناامید کرد و تصمیم جان کراینز، مدیر عامل دویچه بانک، بر این شد تا تمامی فعالیت های مالی و تامین سرمایه ای خود را از فرانکفورت ادامه دهد.

گیلداس سوری، کارشناس شرکت تأمین سرمایه و سرمایه گذاری آگزیوم در این خصوص ظاهر داشت: "برگزودوس" یکی دیگر از مشکلات پیش رو در طرح برگزیت است که منجر به خروج نیروهای متخصص کاری از انگلستان خواهد شد و به نظر می رسد مقدار زیادی نقدینگی نیز با خروج شرکت های خارجی از این کشور خارج خواهد شد .

"برگزودوس"، یک واژه جدید به معنای خروج نیروی کار و شرکت های خارجی در پی اجرایی شدن طرح برگزیت است.

 

 

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا