استاندار اصفهان: آماده کمک به طرح های توسعه پتاس خور و بیابانک هستیم

استاندار اصفهان: آماده کمک به طرح های توسعه پتاس خور و بیابانک هستیم

دنیای معدن - استاندار اصفهان گفت: این نهاد آماده همه نوع کمک و همکاری برای تکمیل طرح های توسعه پتاس خور و بیابانک و دستیابی به ظرفیت حداکثری آن است.

رسول زرگرپور در بازدید از پتاس خور و بیابانک، این طرح را محور توسعه و امنیت در شهرستان خور و بیابانک دانست و افزود: با حضور و شروع فعالیت بخش خصوصی در منطقه، آینده نویدبخشی را شاهد خواهیم بود.  وی ادامه داد: در جلسه اخیر، طرح های توسعه ای پتاس بررسی و با کمک ایمیدرو مصوب شد و پیش بینی می شود طی 2 تا 3 سال آینده، واحدهای فرآوری پتاس در این منطقه احداث شود و از این رو، منطقه رونق بیشتری خواهد گرفت.
استاندار اصفهان طرح پتاس خور و بیابانک را یک طرح عظیم در منطقه خواند و گفت: این پروژه که 8 سال به دلیل اختلافات با طرف خارجی تعطیل شده و می توانست سالانه 100 میلیارد تومان درآمد داشته باشد، با تلاش دکتر کرباسیان، رییس هیات عامل ایمیدرو دوباره فعال شد و اکنون به فعالیت خود ادامه می دهد.
زرگرپور همچنین طرح پتاس و گردشگری را 2 محور مهم شهرستان خور و بیابانک ذکر کرد و افزود: استانداری و ایمیدرو بر توسعه پتاس در این منطقه تاکید دارند، چرا که مجموعه پتاس نه تنها از نظر اقتصادی و خودکفایی برای کشور اهمیت دارد، بلکه برای این منطقه نیز به عنوان محور توسعه تلقی می شود.

بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا